سه شنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۱
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۶۴۱۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

کاهش قیمت ها با اختصاص یارانه به دامدار/ ثبات نرخ گوشت نیازمند برنامه جامع است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت یارانه ای برای گوشت درنظر بگیرد تا فشار گرانی تنها به مصرف کننده تحمیل نشود،گفت: ثبات نرخ گوشت نیازمند برنامه جامع است،زیرا هزینه دامداری ها در کشور بالا است.

محمد بیاتیان درباره  گرانی گوشت،گفت:تاکنون برنامه و کار مثبتی از وزارت کشاورزی مشاهده  نشده  است. وزارت جهادکشاورزی و بخش بازرگانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت باید حداقل  سندی را  اعلام کنند که این سند نیاز ما را به محصول خاص نشان دهد و براساس نیاز در کشور تولید کنیم.

 

واردات گوشت در صنعت دامداری خبر خوبی نیست

نماینده مردم  بیجار در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه  واردات گوشت در صنعت دامداری خبر خوبی نیست،خاطر نشان کرد:  یکی از مشکلات صنعت دامداری محدویت برای چرای دام است،زیرا  دامداران  را با مشکلات منابع تغذیه برای دام  روبرو کرده است.

 وی ادامه داد: نبود منابع آبی پایدار بر  تولید ملزومات دام از جمله محصول یونجه موجب شده است که چرخ صنعت دامداری برای دامدار  به سرعت به حرکت درنیاید،بنابراین  باید صنعت دامداری به سمتی حرکتی  کند که  هزینه های دامداری ها با فروش محصول همخوانی داشته باشند و نه دامدار متضرر شود و نه  با گرانی اقلامی همچون  گوشت فشار مستقیم به  مردم وارد شود.

بیاتیان ادامه داد: اجازه تولید نباید بیش از نیاز باشد،چراکه اگر این  اتفاق  در اقتصاد  ما بوقوع  بپیوندد مسلم است که  تولیدکننده  ورشکسته می شود.

عضوکمیسیون  صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه هزینه های دامداری بسیار افزایش یافته است،تصریح کرد:  دامداران سود مناسبی  را در عرصه اقتصادی کسب نمی کنند،بنابراین  به نظر می رسد سود اصلی را  دلالان  در صنعت دامداری کسب می کنند.
(سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴) ۱۰:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها