یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۴۰۲۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

تامین 2210 تن مرغ منجمد و گوشت قرمز برای شب عید در خوزستان

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در مرحله اول تنظیم بازار گوشت برای ایام شب عید، 2210 تن مرغ منجمد داخلی و گوشت گوساله وارداتی تامین شد.

هادی سلامات:با بیان اینکه اکنون در مرحله اول تامین بهینه گوشت استان قرار داریم، اظهارکرد: در این مرحله 2100 تن مرغ منجمد داخلی و 110 تن گوشت گوساله وارداتی تامین شده است.

وی افزود: اگر نیاز استان، مازاد بر سهمیه ابتدایی باشد، محدودیتی در تامین آن نداریم و می‌توانیم نسبت به تامین اقلام مورد نیاز استان اقدام کنیم.

سلامات خاطرنشان کرد: قیمت سقف مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم 51 هزار ریال و قیمت سقف هر کیلوگرم گوشت گوساله 185 هزار ریال برای مصرف کننده پیش بینی شده است با این وجود در جلسه تنظیم بازار قیمت‌های نهایی به صورت رسمی تعیین و اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق روال هرساله، توزیع مرغ منجمد و گوشت گوساله از 25 اسفندماه آغاز می‌شود و از طریق این شرکت، سازمان جهاد کشاورزی و مراکز عرضه عمده و خرد استان عرضه خواهد شد.

سلامات، کیفیت این گوشت‌ شب عید را مطلوب و مورد تایید دامپزشکی استان دانست و گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع گوشت شب عید به وجود نخواهد آمد./ایسنا
(یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها