دوشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۹:۲۳
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۶۳۸۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
خبر مهم آجیلی برای خریداران

آجیل فروش‌ها در طرح فروش فوق‌العاده شرکت نمی‌کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل: هیچ آجیل فروشی در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی ها کار سختی است و هیچ آجیل فروشی در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی کند.

مصطفی احمدی رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل فروش ضمن اشاره به تدوام رکود در بازار گفت: تمامی اجناس به وفور در بازار وجود دارد و هیچ مشکلی از بابت کمبود جنس در شب عید نداریم.

وی همچنین از افزایش تیم های بازرسی توسط اتحادیه خشکبار و آجیل فروش به منظور رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و در ادامه ضمن انتقاد به برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت: هم اکنون در حال قیمت گذاری اجناس قابل عرضه ی نمایشگاه بهاره در محدوده حکیمیه، پاک ارم و بوستان ولایت هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل در مورد نحوه ی قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه های بهاره اعلام کرد: قیمت اجناس ما براساس عرضه و تقاضا، رویت و همچنین مقدار کم و زیاد آن تعیین می شود بنابراین قیمت مصوب نداریم چون غالبا نمونه جنس رویت می شود و پس از رویت کارشناسان قیمت گذاری صورت می گیرد اما به هر حال سعی شده تا قیمت گذاری اجناس در نمایشگاه های بهاره نسبت به خرده فروشان در سطح شهر 5 تا 10 درصد ارزان تر باشد.

وی در خصوص برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی های سطح شهر نیز ضمن اعلام آنکه برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی ها کار سختی است؛ اظهار داشت: نرخ سود خرده فروشان فقط 10 درصد است اما اکنون به ما نامه می زنند که 10 درصد تخفیف روی اجناس داشته باشید درحالیکه با نرخ مالیات 16 درصدی ، نباید توقع داشت که آجیل فروش در طرح فروش فوق العاده شرکت کند.

احمدی تصریح کرد: به تمامی آجیل فروشان اعلام کردیم که در طرح فروش فوق العاده شرکت کنند اما هیچ آجیل فروشی از طرح فروش فوق العاده استقبال نکرد.
(دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴) ۱۹:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها