یکشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۰
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۶۳۸۴۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

خشکبار باید به صورت بسته بندی و دارای پروانه ساخت باشد/آجیل نباید در بیرون از مغازه و کنار خیابان به فروش برسد

کارشناس اداره غذا در سازمان غذا و دارو گفت: خشکبارهایی که در مغازه ها به فروش می رسد باید در مکان مناسب باشند و در بیرون مغازه و کنار خیابان نباید به فروش برسد.

خانم مهندس مینو حاجیان، کارشناس اداره غذا در سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو "ایفدونا " با بیان اینکه این روزها مردم برای عید نوروز آماده می شوند و خریدهای خود را اغاز کرده اند اظهار داشت: یکی از خریدهایی که این روزها در بازار مشاهده میشود خرید آجیل شب عید می باشد که باید در خرید این محصول دقت کافی داشت.

وی افزود: رویکرد ما در سازمان غذا و دارو به این صورت است که خشکبارها باید به صورت بسته بندی شده باشند.

مهندس حاجیان گفت: توصیه ما به قنادی ها این است که محصولات خشکبار خود را از مراکزی تهیه کنند که یه صورت بسته بندی شده و دارای پروانه ساخت باشد.

کارشناس اداره غذا در سازمان غذا و دارو در ادامه با بیان اینکه مصرف کنندگان در هنگام خرید باید به چند نکته توجه کنند اظهار داشت: آجیل باید ظاهری یکدست، رنگ مناسب و بوی نامناسب و ماندگی ندهد.

مهندس حاجیان در ادامه گفت: خشکبارهایی که در مغازه ها به فروش می رسد باید در مکان مناسب باشند و در بیرون مغازه و کنار خیابان نباید به فروش برسد چون آلودگی های زیادی را جذب خود می کند.

(یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴) ۱۴:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها