جمعه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۳۶۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
در عملیات 2روزه نظارت دامپزشکی در مشهد

بسته های گوشت چرخ کرده و جگر مرغ تاریخ گذشته معدوم شد

به گزارش فودنا، درپی بازدیدهای گروه های نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد طی 48 ساعت گذشته، 3200 بسته نیم کیلویی گوشت چرخ کرده و 276 بسته جگر مرغ تاریخ مصرف گذشته به وزن 220کیلوگرم ضبط و معدوم شد.

دکتر شهرام کرباسی، مسئول نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در گفتگو با فودنا با اعلام این خبر اظهار داشت: طی مدت فوق، علاوه بر مقادیر ذکر شده، 270 کیلوگرم مرغ و 200 کیلوگرم ماهی تاریخ گذشته نیز از اماکن متخلف ضبط و معدوم شد.
 به گزارش فودنا، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان از کلیه زائرین و مجاورین خواست در صورت مشاهده تخلف‌ها در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را در مشهد با شماره تلفن های1512(مرکز پاسخگویی اداره کل دامپزشکی) 37250025-37250035(شبکه دامپزشکی مشهد مقدس)، در شهرستانها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته تا برخوردهای قانونی و لازم با متخلفین صورت پذیرد.
در ادامه این گزارش آمده است، سامانه پیام کوتاه روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان نیز به شماره 300001512 آماده دریافت پیام های مردمی در زمینه های یادشده می باشد.
مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع بوده و برای مرتکبین آن از سوی مراجع قضایی مجازات در نظر گرفته خواهد شد.
(جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها