چهارشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۴
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۶۳۳۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

صادرات طلای سرخ به آمریکا تا چند روز آینده

عضوشورای ملی زعفران گفت: با اجرای برجام و بعد از وقفه 10 ساله بالاخره تا چند روز آینده صادرات طلای سرخ به آمریکا آغاز خواهد شد.

علی حسینی عضوشورای ملی زعفران ، در خصوص صادرات زعفران به آمریکا اظهار داشت: با اجرای برجام و گشوده شدن در های دنیا بعد از وقفه 10 ساله بالاخره تا چند روز آینده صادرات 10 کیلویی طلای سرخ به آمریکا آغاز میشود.

وی با اشاره به وضعیت صادرات زعفران به دیگر کشورها گفت: متاسفانه به سبب حباب کاذب قیمت ها در بازار آهنگ رشد صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته منفی است و حال پیش بینی می‌کنیم که با اصلاح قیمت‌ها و عرضه محصول به بازار شاهد خروج از رشد منفی صادرات خواهیم بود.

حسینی با اشاره به متناقض بودن آمار صادرات گمرک با شورای ملی زعفران بیان داشت: نرخ ارز آوری صادرات زعفران از سوی شورای ملی زعفران با آمار گمرک به سبب آنکه نرخ‌های صادراتی گمرک ماه ها و حتی سالها تغییر پیدا نمی‌کند متفاوت است.

عضوشورای ملی زعفران تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو زعفران بین کیلویی 5 میلیون و 700 هزار الی 5 میلیون و 800 هزار تومان بوده و گفتنی است که باید حداقل یک میلیون تومان دیگر از حباب کاذب قیمت ها شکسته شود وتا شاهد جهش صادرات باشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان
(چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها