به گزارش فودنا، مدیر عامل مجموعه زربال در ادامه با بیان اینکه تولید سالانه زربال 15هزار تن است، میگوید: طبق قانون وظیفه تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارتخانه مربوطه است و مسئولان مربوطه باید برای کاهش نوسان در بازار، راهکارهای قابل انجام ارائه دهند. شرکتی مانند زربال که صاحب برند است و توان تولید محصول با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی را دارد، چرا باید محصول خود را با قیمتهای متفاوت در برهههای زمانی مختلف به بازار عرضه کند؟
حراجی مرغ در میدان بهمن!
مدیرعامل شرکت زربال ادامه میدهد: ما توان صادرات سالانه 5هزار تن مرغ را با استانداردهای بالا داریم که باید به کمک دولت زیرساختهای آن فراهم شود. در تمامی بخشها از تولید تا بازاریابی و بازاررسانی محصول، طبق برنامههای معین در زنجیره تولید، انجام میشود. حتی قیمتهای ما نیز براساس استانداردهای کیفی محصول تعیین میشود.
تورنگ میافزاید: در حال حاضر وضعیت بهگونهای شده که عدهای دلال و واسطه در میدان بهمن، قیمت مرغ را مانند طلا لحظهای اعلام میکنند و به اصطلاح حراجی مرغ راه انداختهاند. در چنین شرایطی تولیدکنندگان (حتی زنجیره تولید) چگونه میتوانند محصولات خود را بازاریابی کنند و به قیمت واقعی به فروش برسانند؟
فرصت امروز