یکشنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ / ۲۳:۵۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۳۲۳۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
هرمز مهبد مدیر اجرای نمایشگاه

نمایشگاه meatex ایران در سال 95 برگزار می شود

به گزارش فودنا، هرمز مهبد در اولین نشست معرفی نمایشگاه گفت: نمایشگاه meatex در مهر ماه 95 با حضور گسنرده کشورهای اروپایی بخصوص آلمان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

یه گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، هرمز مهبد مدیر اجرای نمایشگاه MEATEX با بیان اینکه در ایران تعداد گیاهخواران محدود و همچنین از قدیمی‌ترین کشورهای منطقه در زمینه تولید محصولات پروتئینی است، گفت: بیشترین تعداد تشکل‌های صنفی و کارخانجات تولیدی نسبت به سایر کشورهای همسایه در ایران وجود دارد و همچنین بیشترین میزان صادرات محصولات پروتئینی نیز نسبت به سایر کشورهای خاورمیانه متعلق به ایران است.

وی همچنین به کیفیت مطلوب محصولات تولید‌شده اشاره کرد و گفت: ارتباط تجاری با اکثر کشورهای مسلمان از دلایل دیگر برگزاری این نمایشگاه در ایران است.

مدیرعامل هلدینگ تجارت فراسو  با تاکید بر اینکه نمایشگاه MEAT EX تنها نمایشگاه تخصصی حلال در جهان است، تصریح کرد: این نمایشگاه دربرگیرنده هر دو بخش صنعت و محصولات پروتئینی بوده است. البته ما نمی‌توانیم تمام بازارها را که مسلمان‌نشین هستند تحت پوشش قرار دهیم. اما کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS در برنامه ما قرار دارند.

در این نمایشگاه برنامه‌های B2B، سمینار، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های اختصاصی ارتباط تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان را خواهیم داشت و در این پرتال اختصاصی برای همتایابی تجاری بوجود خواهد آمد.

مهبد تاکید کرد: ما نمی‌توانیم تمام بازارها را که مسلمان‌نشین هستند تحت پوشش قرار دهیم. اما کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS در برنامه ما قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه تولیدکنندگان، سازندگان انواع ماشین‌آلات مرتبط با صنعت، سازندگان انواع یخچال، ماشین‌های حمل و سیستم حمل‌ونقل و انبارداری، سازندگان تجهیزات فروشگاه‌های پروتئینی و ارائه‌دهندگان صنعتی و فروشگاهی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

(یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴) ۲۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها