پنج شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۳۱۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

اعطای نشان جشنواره تغذیه برتر به نان سحر

نان سحر نشان ایرانی نخستین جشنواره تغذیه برتر را دریافت کرد.

در نخستین جشنواره تغذیه برتر که با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات غذایی در راستای حفظ سلامت جامعه و اشاعه فرهنگ و الگوی ایرانی در حوزه تغذیه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان ایرانی تغذیه برتر در صنعت نان به مهدی خان‌محمدی مدیرعامل شرکت نان سحر اعطا شد.

این شرکت پیش از این نیز در سومین جشنواره ملی برند محبوب که در هفتم دی 94 در همان مرکز برگزار شد، به عنوان برند محبوب سال در کارگروه نان و شیرینی از نظر مصرف‌کنندگان معرفی شد.

چهار شرکت نان، شرکت ثمین‌نان، صنایع پیشرفت پخت و مرکز تحقیقات و آموزشگاه تحت پوشش این شرکت فعالیت می‌کنند. سحر برای نخستین‌ بار در ایران آموزشگاه تولید نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور راه‌اندازی کرد که این آموزشگاه در پایان هر دوره مدرک معتبر بین‌المللی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌کند و دانشگاه علمی کاربردی نان سحر نیز تحت پوشش وزارت علوم از سال 93 فعالیت خود را شروع کرد.

شرکت ثمین نان سحر، تهیه و تولیدکننده انواع بهبود دهنده‌های غلات و فرآورده‌های مرتبط است. شرکت پیشرفت پخت سحر نیز تولیدکننده ماشین‌آلات پخت نان با تکنولوژی کشور آلمان است. شرکت نان سحر در سال 1350 در زمینه تولید نان و تحت عنوان نان بولکی پزی سحر آغاز به کار کرد.
(پنج شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴) ۱۱:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها