سه شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۳۱۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

رونمایی از نشان جدید حلال با قابلیت شناسایی توسط کشورهای خارجی

مدیر روابط عمومی نخستین نمایشگاه معرفی دستاوردهای محصولات سلامت حلال ، درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: در راستای آشنایی با برند حلال، این نمایشگاه 13 تا 16 بهمن‌ماه سال جاری در محل بوستان گفتگوی تهران برگزار مي‌شود.

مصطفی عابدی افزود: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون غذا و دارو، رئیس مرکز تحقیقات حلال و همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برند نشان حلال و لوگوی جدید آن رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی برندهای برتر صادراتی و وارداتی در حوزه‌های صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران برپا می‌شود.

عابدی ادامه داد: فضای نمایشگاهی سه‌هزار 500 مترمربع و در سه سالن بوستان گفتگو در نظر گرفته شده است و تمامی محصولات غذایی، پوشاک، چرم و محصولاتی که به حلال ارتباط پیدا می‌کند، حتی غرفه‌های بانک‌های مربوطه بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: رونمایی از نخستین نشان حلال توسط سازمان غذا و دارو توسط مرکز تحقیقات حلال انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی نخستین نمایشگاه معرفی دستاوردهای محصولات سلامت حلال یادآور شد: در این نمایشگاه فروش محصولات دارویی، غذایی، بهداشتی و حتی پوشاک برای عموم وجود خواهد داشت و علاوه بر آن، محصول ارگانیک خرما توسط یکی از تولیدکنندگان داخلی عرضه می‌شود که مردم می‌توانند آن را تهیه کنند.

عابدی درباره نشان حلال و اینکه چرا تاکنون رونمایی نشده است، تأکید کرد: از سال‌ 1385 خورشیدی به بعد، نشانی در کشور وجود داشت که به‌عنوان نشان حلال معروف بود و قرار است به‌زودی نشانی جدید که توسط کشورهای خارجی نیز قابل شناسایی باشد، رونمایی شود.

وی اظهار داشت: بخش‌های مختلف صادرکننده محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی باید با نشان ویژه و خاص نسبت به صادرات محصولات خود اقدام کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه دائمی این نمایشگاه به آدرس خیابان سهره‌وردی شمالی، پلاک 297، طبقه سوم، واحد پنجم مراجعه یا با تلفن‌های 30 – 88447528 تماس حاصل کنند یا به آدرس اینترنتی www.halalexpo.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهرداری تهران، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان غذا و دارو برپا می‌شود.// ایانا
(سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها