سه شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۸
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۳۱۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

آلودگی گوشت های بسته بندی شرکت Snapp’s Ferry به اشریشیا کلی

دپارتمان سرویس بازرسی و ایمنی غذایی کشاورزی (FSIS) ایالات متحده امروز گزارش داد که شرکت بسته بندی Snapp’s Ferry، از آفتون ایالت تنسی ایالات متحده تقریباً ۴۱۰ پوند گوشت گاو چرخ کرده را که ممکن است آلوده به باکتری اشریشیا کلی O157:H7 را هشدار داده است.

این گوشت های هشدار داده شده در بسته‌های ۵ پوندی بودند که در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ بسته بندی شده و برچسب زنی شده‌اند.
بسته‌های گوشت گاو چرخ کرده عدد Est. 9085 را در شماره بازرسی USDA داشتند. این گوشت در رستوران‌های شهر نوکسویل ایالت تنسی توزیع شده بودند. هیچ کدام از این محصولات به صورت خرده فروشی فروخته نشده بودند.
به گزارش واحد بین الملل فود کلینیک، این مشکل در ۱۹ ژوئن هنگامی که یک نتیجه مثبت برای اشریشیا کلی O157:H7 از آزمون FSIS شناسایی شد و به شرکت بسته بندی Snapp’s Ferry عودت داشته شد، کشف شد. این آزمون بخشی از تحقیقات بیماری در حال انجام در تنسی بود. FSIS در حال کار با نهادهای رسمی سلامت عمومی در دپارتمان سلامت تنسی می‌باشد.
به گزارش واحد بین الملل فود کلینیک، اشریشیا کلی O157:H7 به صورت بالقوه باکتری کشنده‌ای است که می‌تواند باعث دفع آب، اسهال خونی و گرفتگی عضلات شکم در ۸-۲ روز (به طور متوسط -۳) بعد از در معرض قرار گیری با این میکروارگانیسم شود. در حالیکه که بیشتر افراد در یک هفته سلامتی خود را باز می‌یابند، برخی دیگر دچار نارسایی کلیوی می‌شوند که سندروم همولیتیک اورمیک (HUS) نامیده می‌شوند. این شرایط می‌تواند بین افراد با هر سنی اتفاق بیافتد، اما معمولاً کودکان زیر ۵ سال و افراد پیر بیشتر درگیر می‌شوند. علائم این بیماری عبارتند از کبودی، رنگ پریدگی، و کاهش برون ده ادرار. افرادی که دچار این نشانه‌ها می‌شوند باید فوراً مراقبت‌های پزشکی دریافت کنند.
منبع: www.foodsafetynews.com
(سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها