دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۱۵:۲۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۳۰۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالیت دبیرخانه های کار گروه سلامت و امنیت غذایی در سطح کشور

مشاور وزیر و رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالیت های این دبیرخانه ها در سطح کشور تاکید کرد.

دکتر علیرضا دلاوری در حاشیه سومین نشست روسای دبیرخانه های کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان های کشور و در گفت و گو با خبرنگار وبدا، ایجاد هماهنگی میان دبیرخانه های کارگروه سلامت و امنیت غذایی کشور و آموزش و تبادل تجربیات این دبیرخانه ها را از اهداف این نشست بیان کرد و گفت: در این نشست ها تجربیات برخی از دبیرخانه های کارگروه سلامت و امنیت غذایی در خصوص برنامه جامع سلامت و برنامه عملیاتی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

مشاور وزیر و رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالیت های این دبیرخانه ها در سطح کشور، افزود: لازم است بتوانیم یک برنامه جامع سلامت استان را توسط این دبیرخانه آماده کنیم، چرا که این برنامه نقش موثری در برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی خواهد داشت.

دکتر دلاوری افزود: دانشگاه های علوم پزشکی قزوین و کرمان در برنامه جامع سلامت جز دانشگاه های پیشرو هستند. همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی همچنین، با بیان این که دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی همکاری های بین بخشی در سطح استان های کشور را پیگیری می کند، افزود: لازم است این دبیرخانه به همکاری های بین بخشی در سطح استان ها نیز توجه کند.

گفتنی است سومین نشست روسای دبیرخانه های کار گروه سلامت با حضور مدیران و روسای این دبیرخانه در استان های کشور امروز در ستاد مرکزی وزارت بهداشت در حال برگزاری است.
منبع: وزارت ارشاد
(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴) ۱۵:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها