دوشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۳۰۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

پذیرایی از زائران عتبات عالیات با گوشت بوفالو!

رییس سازمان حج و زیارت خراسان‌شمالی گفت: در بیشتر مواقع آزادبرها در سفر به عتبات عالیات به جای استفاده از گوشت گوسفند در پخت و پزهای خود برای زائران از گوشت بوفالو استفاده می‌کنند.

محمد قاصری ، اظهار کرد: با دادگستری استان هماهنگی‌های لازم انجام شده تا آزادبرها در سفرهای عتبات عالیات شناسایی شده و با آنان برخورد شود.

وی ادامه داد: وجود آزادبرها در سفرهای عتبات عالیات آسیب‌های فراوانی برای زائران از جمله نبود امنیت و نبود مدیر و روحانی در کاروان به همراه دارند.

قاصری با بیان اینکه اعزام زائر به عتبات عالیات از سوی این آزادبرها طبق مصوبه شورای امنیت ملی خلاف است، افزود: زائران در عمل بر این گمان هستند که این آزاد برها برای سفر به عتبات عالیات هزینه کمتری دریافت می‌کنند درحالی که حین سفر به بهانه‌های مختلف وجوه غیرمتعارفی از زائر درخواست خواهند کرد. از سوی دیگر زائران در سفر با این آزادبرها بیمه نمی‌شوند. در این سفرها زائران از هتلی استفاده نمی‌کنند و بیش از ظرفیت هر اتاق، زائر در آن اسکان داده می‌شود.

قاصری با بیان اینکه آزادبرها بیشتر در روستاهای استان به دنبال جذب زائر هستند، یادآور شد: بیشترین آزادبرها در شهرستان‌های اسفراین، آشخانه و جاجرم فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی امسال 4293 نفر در قالب 117 کاروان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند./ ایسنا
(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها