دوشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۲۰۵۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

تولیدکنندگان لبنیات تمایلی برای افزایش قیمت ندارند

رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنایع لبنی با اشاره به تورم موجود در کشور روند افزایش نرخ انواع محصولات لبنی را منطقی دانست و گفت: تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی برای محصولات لبنی در دستور کار تولید کنندگان قرار ندارد.

محمد فربد ، با اشاره به جدیدترین بانک مرکزی مبنی بر روند افزایش اقلام مصرفی از جمله لبنیات گفت: بر اساس این آمار میزان افزایش قیمت انواع محصولات لبنی در سال جاری نسبت به سال گذشته 6.7 درصد بوده که با توجه به رقم تورم می‌توان این گونه نتیجه گرفت که روند صعودی قیمت لبنیات در کشور روند معقولی است.

وی افزود: البته افزایش قیمت ذکر شده در آمار بانک مرکزی بیشتر متأثر از نرخ پنیرهای غیر پاستوریزه است که در خارج از واحدهای لبنی و به صورت سنتی تهیه می‌شود.

رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی تاپایان سال در دستور کار تولیدکنندگان لبنیات کارخانه‌ای و جود ندارد اظهار کرد: چنانچه هزینه‌های تولید تا پایان سال جاری تغییر نکند؛ قطعاً نرخ انواع محصولات لبنی نیز افزایشی نمی‌یابد.

به گفته فربد تولید کنندگان لبنیات با توجه به عدم کشش بازار هیچ تمایلی برای افزایش قیمت محصولات خود ندارند./ باشگاه خبرنگاران جوان
(دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴) ۰۹:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها