جمعه / ۶ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۱۹۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

درج قیمت روی برخی از کالاهای اساسی حذف نشده است

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان با تکذیب شایعه حذف قیمت از روی محصولات غذایی گفت: حذف درج قیمت مصرف کننده روی برخی از محصولات روغن نباتی شایعه برخی سودجویان برای ایجاد اختلال در روند تنظیم بازار است.

سید محمد نوابی ، موافقت این سازمان با حذف درج قیمت مصرف کننده از روی برخی از محصولات روغن نباتی را تکذیب کرد و افزود: انتشار این شایعه شیطنتی است که توسط برخی سود جویان برای ایجاد اختلال در روند تنظیم بازار دامن زده می شود.
وی گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان تاکنون هیچ گونه توافقی در این زمینه با هیچ نهادی نداشته است.
نوابی با تاکید بر عزم این سازمان برای ثابت نگاه داشتن قیمت کالاهای اساسی تا پایان سال جاری افزود: انتشار چنین شایعاتی بیشتر با هدف تاثیر گذاری بر روی روند تنظیم بازار دنبال می شود.
در چند روز گذشته مطالبی حاکی از رایزنی برخی تولید کنندگان با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای دستیابی به امتیاز درج نشدن قیمت بر روی کالاهای اساسی به خصوص روغن نباتی پخش شد.
در تیر ماه سال 1354 به منظور تعیین ، تعدیل و تثبیت قیمت تولیدات داخلی کشور و کالاهای وارداتی و خدمات و انجام بررسی ها و تهیه طرح های لازم در جهت متعادل ساختن و پیشگیری از افزایش نا متناسب قیمت ها ' مرکز بررسی قیمت ها ' تشکیل شد.
به دنبال آن در تیرماه همان سال به منظور تهیه فهرست کالاهایی که مصرف کنندگان یا تولید کنندگان آن می بایست مورد حمایت قرار گیرند صندوق حمایت مصرف کنندگان تشکیل شد./ ایرنا
(جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها