دوشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۶
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۱۹۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

جلسه بررسی وضعیت واردات و نحوه نگهداری گندم در معاونت غذا و دارو گیلان برگزار شد

دکتر فیروز سرودی , معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه بررسی وضعیت واردات محصول گندم و نحوه نگهداری و ذخیره آن بیان نمود: حفظ سلامت گندم های وارداتی و بهینه سازی شرایط نگهداری آن به عنوان یک محصول استراتژیک و با توجه به میزان مصرف این محصول در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

جلسه بررسی و تعیین وضعیت واردات محصول گندم و نحوه نگهداری و ذخیره آن در  معاونت غذا و دارو برگزار گردید .
این جلسه با حضور دکتر فیروز سرودی , معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان ریاست جلسه ، مهندس محمد موقتی مقدم ، مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت و نمایندگانی از امور اقتصادی و پدافند غیرعامل استانداری گیلان ، سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت غله  و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر انزلی برگزار شد  و  هدف از تشکیل آن پیگیری و اجرای ماده 16 قانون مواد خوراکی ، آشامیدنی ، آرایشی و بهداشتی و ترخیص محموله های گندم وارداتی از گمرک بندر انزلی بود.
در  ابتدای جلسه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن خوشامدگویی ؛ توضیحاتی در خصوص اهمیت حفظ سلامت گندم های وارداتی و بهینه سازی شرایط نگهداری آن به عنوان یک محصول استراتژیک ارائه نمود .
سپس مهندس محمد موقتی مقدم ، مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت فرآیند صدور مجوز ترخیص از سوی معاونت غذا و دارو را تشریح و برخی از مشکلات مربوط به انبارهای نگهداری و ذخیر گندم های وارداتی در بندرانزلی بیان نمود.
(دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها