شنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۸۴۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۱۴ تا ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ / ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

ANUFOOD Eurasia 2016 در استانبول ترکیه برگزار می شود.

دومین دوره نمایشگاه ANUFOOD Eurasia در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ آوریل ۲۰۱۶ / ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ در استانبول ترکیه برگزار می شود.

به دلیل حمایت و مدیریت نمایشگاه آنوگا، برندهای شناخته شده و بزرگ کشور ترکیه و همچنین خریداران کشورهای منطقه نیز از این نمایشگاه به خوبی استقبال کردند و مخاطبین بسیاری را به بازدید از این رویداد فرا خواندند. تعداد ۶۰۰۰ بازدید کنندگان و خریداران که ۲۵٪ آنها از ۷۰ کشور حضور داشتند، موفق شدند از محصولات متنوع ۲۱۲ شرکت کنندگان این نمایشگاه از ۲۹ کشور، بازدید و مذاکرات هدفمندی را پی گیری نمایند.
 
این رویداد، فرصت ایده آلی برای صادرکنندگان ایرانی بود تا بتوانند با مشتریان خود در منطقه اورآسیا، بالکان و اروپای شرقی آشنا شوند و برای یک بازار دراز مدت در این منطقه برنامه ریزی نمایند. شرکتهای زرین غزال (دایتی)، لینا نیک (پفک و اسنک لینا)، بازرگانی یونسی (خشکبار)، پرسان دی (خرما)، زعفران سحرخیز و شرکت صادراتی خشکبار AHT در این نمایشگاه شرکت کردند و خریداران متفاوتی از کشورهای ترکیه و اروپای شرقی را ملاقات نمودند.
 
با توجه به توان صنعت شیرینی و شکلات ایران و طعم خاص محصولات ایرانی، این امکان برای تولیدکنندگان بیسکویت، کیک و کلوچه، آبنبات، شکلات و تافی نیز وجود داشت تا بتوانند محصولات خود را به خریداران منطقه عرضه نمایند، لیکن عدم خود باوری مدیران شرکتهای ایرانی به کیفیت محصولات خود و باور به کیفیت بالاتر محصولات ترکیه ای، منجر به عدم حضور صادرکنندگان شیرینی و شکلات ایرانی در این نمایشگاه شد و این در حالی است که مصرف کنندگان ترکیه ای که به ایران سفر کرده بودند، همگی به اتفاق از ملاحت و طعم لذیذ محصولات ایرانی در قیاس با محصولات خودشان صحبت می کردند. طی سالیان اخیر، تولیدکنندگان ما رشد قابل توجهی در زمینه فرمولاسیون و کیفیت نهایی محصولات و همچنین تنوع بسته بندی را تجربه نموده اند و اینک زمان ورود به میدانهای رقیب است تا ضمن ارائه تنوع محصولات با کیفیت، برندهای ایرانی را نیز به مصرف کنندگان بازارهای جدید معرفی نماییم.
 
مدیران برگزار کننده نمایشگاه نیز با تخصیص فضای حرفه ای در محل نمایشگاه و دعوت از بزرگترین فروشگاهها و سوپر مارکتهای زنجیره ای ، این امکان را برای غرفه داران ایجاد نموده بودند تا بتوانند بدون واسطه و به راحتی با مدیران تصمیم گیرنده این مجموعه ها مذاکره مستقیم داشته باشند. شرکتهای ایرانی نیز در سه نوبت با سه مجموعه زنجیره ای بزرگ ترکیه ای جلسات مفیدی داشتند و زمینه فروش محصولات خود در این کشور را پایه ریزی نمودند.
 
اجرای کنفرانسهای تخصصی غذایی و بازاریابی نیز که در حاشیه نمایشگاه انجام شد، یکی دیگر از برنامه ریزیهای مجریان نمایشگاه برای پر بار نمودن این رویداد بود که مورد استقبال شرکت کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفت. اجرای موسیقی محیطی و پذیرایی مفصل شام از غرفه داران و بازدیدکنندگان نیز فضای نمایشگاهی فعال و شادی را ایجاد نموده بود.
 
بدون شک مدیریت Koln Messe تمامی تجربیات نمایشگاه آنوگا را برای هر چه حرفه ای تر برگزار کردن این نمایشگاه به کار برد که نهایتا منجر به اجرای یک نمایشگاه موفق شد که رضایت عمومی غرفه داران و بازدیدکنندگان را نیز به همراه داشت. امیدواریم صادرکنندگان ایرانی نیز این گونه فرصتها را از دست ندهند و با حضور در این گونه رویدادها، ضمن معرفی محصولات با کیفیت خود، بازار صادراتی محصولات ایرانی را در منطقع اورآسیا، اروپای شرقی و بالکان گسترش دهند.
 
جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴
www.anufoodeurasia.com
(شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها