دوشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۶۲۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
24 الی 28 آذر 94

"همایش فرهنگی شیر مدارس" در نمایشگاه غذایی مازندران برگزار می‌شود

به گزارش فودنا، با توجه به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران که از 24 الی 28 آذر ماه در قائمشهر برگزار می شود، برنامه ریزی های اجرایی جهت برگزاری همایش "فرهنگی شیر مدارس" با حضور فرهنگیان استان در ستاد اجرایی صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، در جلسه ای مشترک که با حضور مسئولان ستاد اجرایی نمایشگاه، انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران و همچنین انجمن کیفیت غذایی مازندران که در آمل صورت پذیرفت، برنامه ریزی ها جهت اجرای یک همایش فرهنگی تاثیرگذار با عنوان "همایش فرهنگی شیر مدارس" صورت گرفت.

در این برنامه ریزی ، دعوت از فرهنگیان استان و برگزاری یک همایش مشترک صنعتی و فرهنگی به عنوان برنامه جانبی چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی مازندران (قائمشهر) قرار دارد، که بعد از هماهنگی ها در تاریخ 24 الی 28 آذر 94 در کنار این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

در موضوعات این برنامه ریزی آمده است:

سرانه مصرف لبنیات و سلامت فرزندان

مصرف شیر سالم بجای فله یعنی اطمینان از سلامتی

فرهنگ صحیح توزیع و مصرف شیر مدارس به همراه بایدها و نبایدها

و لزوم آموزش تغذیه سالم در کنار آموزش تحصیلی و علمی 

این برنامه ها با مشارکت انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران، انجمن مهندسی کیفیت غذایی مازندران و پایگاه خبری فودنا به عنوان برنامه جانبی اجرا خواهد شد.

لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی استان مازندران در شهر قائمشهر باحضور شرکت های صنایع غذایی از تاریخ 24 الی 28 آذر 94 میزبان علاقمندان به این صنعت می باشد.




(دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها