یکشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۶۰۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
18 تا 20 بهمن 94

سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند

به گزارش فودنا ، سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از تاریخ 18 تا 20 بهمن 94، مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

میکروارگانیسم‌ها از نخستین جلوه‌های حیات گسترده و شگفت‌آور کره‌ی زمین بوده‌اند. هرچند تعداد مشخصی از این موجودات برای سلامتی انسان مضر هستند، بسیاری از آن‌‌ها نه تنها سبب ارتقای سلامتی آدمی می‌شوند، که اثرات سودمند اساسی برای محیط زیست دارند. این میکروارگانیسم‌ها را«میکروارگانیسم‌های مفید» می‌نامند. میکروارگانیسم‌های مفید در سامانه‌های زیستی گیاهی، دامی و انسانی، کشاورزی و صنایع گوناگون ایفاکننده‌ی نقش‌ها و مزایای فراوان هستند. «پروبیوتیک‌ها» از جمله‌ی این میکروارگانیسم‌ها به شمار می‌روند که اساساً با استقرار و عمل فعال در دستگاه گوارش جانوران، آن‌ها را از مزایای سلامت‌بخش گوناگون برخوردار می‌سازند. فرآورده‌های پروبیوتیک در دسته‌ی غذاهای فراسودمند قرار می‌گیرند. امروزه، نه‌تنها علوم مربوط به این موضوع از گستردگی و پیشرفت قابل‌توجه برخوردار است، که فرآورده‌های غذایی و دارویی از این دست برای مصرف عموم در دسترس قرار دارد. فرآورده‌های غذایی پروبیوتیک بیش از 60% بازار فرآورده‌های فراسودمند را شامل می‌شوند.

از این رو،"سومین همایش ملی پروبیوتیک­ها و غذاهای فراسودمند" با شعار اصلی ارتقا آگاهی عمومی، توسط انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران و با حمایت سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان دامپزشکی کشور برگزار می‌گردد.

زمان: یکشنبه 18 بهمن تا سه شنبه 20 بهمن 1394

مکان: تهران - مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
برگزار کننده: موسسه رسایش
تلفن تماس با دبیرخانه:  6 - 88203845
آدرس سایت: www.probioticconference.ir
 
(یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴) ۱۳:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها