چهارشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۲
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۱۵۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس رستوران ها و کافه
بنیاد فرهنگی اصناف ایران جشنواره تغذیه برتر را برگزار می کند:

اعطای «نشان ایرانی تغذیه» به مراکز عرضه غذای سالم

به گزارش فودنا، نخستین دوره جشنواره تغذیه بر‌تر بیست و چهارم آذر امسال با هدف ارتقاء سطح کیفی محصولات غذایی در راستای حفظ سلامت جامعه و اشاعه فرهنگ و الگوی ایرانی در حوزه تغذیه توسط بنیاد فرهنگی اصناف ایران به همراه اعطای «نشان ملی تغذیه» برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، جشنوار تغذیه بر‌تر دارای دو بخش علمی (سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی) و بخش ارزیابی می‌باشد.

 براساس گزارش خبرنگار فودنا، محور‌های بخش علمی شامل مواردی همچون:

    اهمیت تغذیه سالم در جامعه و تاثیر تولیدات رستورانی در سلامت عمومی.

    نقش رستوران‌ها در ترویج و گسترش فرهنگ اصیل غذای ایرانی،

    ارکان فرمول بندی تولیدات غذایی سالم جایگاه پروبیوتیک‌ها و پری بیوتیک‌ها در تولید محصولات غذایی الگوهای صحیح تغذیه‌ای متناسب با رژیم غذایی مورد نیاز جامعه و فرهنگ ایرانی در راستای ارتقای کیفی تغذیه‌ای محصولات غذایی خواهد بود.

لازم به ذکر است در بخش ارزیابی نیز به واحد‌های صنفی واجد شرایط از سوی بنیاد فرهنگی اصناف ایران "نشان ایرانی" اعطاء می‌شود، که این نشان نماد تولید ملی و بومی بوده و دارندگان نشان می‌توانند آن را روی محصول تولیدی و یا مراکز عرضه خود درج یا نصب کنند.

اصالت در معماری بنا، شیوه‌های طبخ و تولید غذای سالم، طراحی لباس کارکنان، آداب پذیرایی و سرو غذا، ملزومات دکوراسیون داخلی و.... از جمله شاخصه‌های مورد بررسی در این بخش هستند.

به گزارش فودنا، در این جشنواره ملی هر استان نسبت به معرفی ۱۰ واحد صنفی فعال و شناخته شده اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

 در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه ثبت نام در ارزیابی و یا حضور در برنامه می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۴۵۹۹۱ و ۰۲۱۸۸۸۹۴۹۱۶ تماس بگیرید.

این جشنواره دارای نمایشگاه جانبی از شرکت‌های صنایع غذایی می‌باشد که در صنف رستوران، تالار و مراکز عرضه غذای سالم و کیترینگ‌ها فعالیت‌های موثری دارند.

جشنواره تغذیه برتر در رستوران  

(چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴) ۱۳:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها