سه شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۴ / ۲۰:۳۹
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۱۵۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

رستوران کی اف سی ایران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی در تهران پلمب این مرکز عرضه فست‌فود را ناشی از سوءتفاهم به‌دلیل تشابه اسمی با کی‌اف‌سی آمریکا عنوان کرد.

عباس پازوکی مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی حلال با تأیید خبر پلمب این رستوران در تهران  گفت: پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما متعلق به برندی با عنوان کی‌اف‌سی حلال هستیم که مربوط به ترکیه می‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهای اسلامی است و از ایرانیان مسلمان و شیعه در آن سهامدار هستند.

مدیرعامل رستوران کی‌اف‌سی ادامه داد: این برند در حقیقت رقیب کی‌اف‌سی آمریکاست و کی‌اف‌سی آمریکا هم از این رستوران شاکی است و اتفاقاً رسانه‌‌هایی مثل بی.بی.سی. برای مقابله با کی‌اف‌سی حلال برای کی‌اف‌سی آمریکا تبلیغ می‌کنند اما آنچه در رسانه‌های ایران مطرح شد، قلب واقعیت بود.



پازوکی تصریح کرد: دفتر اصلی کی‌اف‌سی حلال در ترکیه است و ما به‌عنوان یک ایرانی که از اول دوست نداشتیم با آمریکایی‌ها کار کنیم، با ترک‌ها همکاری کردیم و کی‌اف‌سی ایرانیان به‌هیچ عنوان ارتباطی با آمریکایی‌ها ندارد و ما دنبال تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم و در شعبه خودمان حتی به اقدامات فرهنگی در زمینه مطالعه، بهینه‌سازی مصرف آب و فرهنگ ترافیک پرداختیم.

وی برخی تصاویر منتشره تحت عنوان افتتاحیه کی‌اف‌سی آمریکا در تهران را مربوط به فست‌فودهایی دانست که با برند تقلبی کی‌اف‌سی آمریکا فعالیت دارند و توضیح داد: از سال 89 در ایران 21 رستوران با عنوان کی‌اف‌سی راه‌اندازی شده و هیچ یک از آن تصاویر مربوط به رستوران ما نمی‌شود.

پازوکی گفت: آذر ماه سال گذشته در یک نشست خبری نسبت به کلاهبرداری رستوران‌هایی هشدار دادم که با مارک آمریکایی کی‌اف‌سی و تصویر کلنل و با استفاده از حروف لاتین فعالیت دارند ولی هیچ‌کدام از آنها هم کی‌اف‌سی واقعی نیستند اما شعبه ما اولین شعبه رسمی و انحصاری کی‌اف‌سی حلال است. / تسنیم

(سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴) ۲۰:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها