دوشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۱۴۷۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در کرمانشاه آغاز به کار کرد

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور 60 شرکت از استان های کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز دوشنبه ۱۱ آبان در پارک شاهد محل دائمی برپایی نمایشگاه های کرمانشاه آغاز به کار کرد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در همین رابطه ، گفت: این نمایشگاه که از امروز کار خود را آغاز کرده تا ۱۵ آبان ماه دایر خواهد بود.

بنفشه امامی نیا از حضور ۶۰ شرکت از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این شرکت ها محصولات خود را در ۶۰ غرفه عرضه خواهند کرد.

وی به حضور شرکت های بازرگانی و پخش در کنار واحدهای تولیدی در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: مواد غذایی و همچنین دستگاه ها و وسایل پخت و تولید نان و شیرینی و شکلات در نمایشگاه کرمانشاه عرضه خواهد شد.

امامی نیا معرفی شیوه های جدید و نوین تولید برای اصلاح و ارتقا کیفیت تولیدات و محصولات غذایی و نیز تبادل اطلاعات بین شرکت های صنعتی و واحدهای فروش را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه فضای در نظر گرفته شده برای نمایشگاه را ۲ هزار متر مربع عنوان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه طی رزوهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است. / مهر
(دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴) ۱۱:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها