جمعه / ۱۷ مهر ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۰۹۵۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
مسابقات جام صنعت غذا، یادواره هادی نوروزی شروع شد

برد تیم‌های رسانه و پگاه تهران مقابل سبزان و هنرمندان

به گزارش فودنا، سومین دوره مسابقات "جام صنعت غذا" با شعار جام تولید، کیفیت و سلامت با نام گذاری یادواره‌ی "مرحوم هادی نوروزی" با 2 بازی و برتری تیم رسانه در مقابل تیم سبزان و همچنین تیم پگاه تهران مقابل هنرمندان از دیروز آغاز‌ شد.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، اولین بازی روز اول مسابقات بین تیم های رسانه صنعت غذا و مجموعه صنایع غذایی سبزان برگزار گردید که در پایان تیم رسانه‌ی صنعت غذا توانست با نتیجه 6 بر 1 از سد تیم مقابل عبور کند.

بازی دوم که پس از قرائت فاتحه ای به مناسبت هفتمین روز درگذشت هادی نوروزی از ساعت 15/15 دقیقه شروع شد، تیم پگاه تهران در مقابل تیم ستارگان هنر ایران صف آرایی کرد که در پایان با نتیجه 3 بر 1 تیم پگاه موفق به شکست تیم هنرمندان شد.

بدین ترتیب در پایان روز اول مسابقات تیم رسانه با 3 امتیاز، 6 گل زده و 1 گل خورده در جایگاه اول گروه 1 قرار گرفت و تیم پگاه تهران با 3 امتیاز، 3 گل زده و 1 گل خورده در جایگاه اول گروه دوم جای دارد.


برنامه مسابقات و گروه بندی


گزارش تصویری روز اول


تیم رسانه‌ی صنعت غذا

تیم سبزان - سبزی ایران


تیم هنرمندان

تیم پگاه تهران

مسابقات فوتبال جام صنعت غذا

تیم سبزان - سبزی ایران

مسابقات جام صنعت غذا

مسابقات فوتبال جام صنعت غذا

مسابقات فوتبال جام صنعت غذا

مسابقات فوتبال جام صنعت غذا

مسابقات فوتبال جام صنعت غذا

یادواره‌ی هادی نوروزی

عکس: امید احمدی

حواشی و نکات جالب مسابقات

 

در این مسابقات تیم سبزان با گروه تماشاگران مجموعه در جایگاه تماشاگران قرار گرفت، این تیم با تشویق های بسیار جالب با طبل و شیپور هیجان خاصی را به فضای ورزشگاه دادند.

 

در حین بازی تیم رسانه و سبزان، تیم هنرمندان وارد مجموعه ورزشی شدند که تعدادی از حاضران سلفی هایی را با چهره های محبوب این تیم، اعم از نیما نکیسا، محمدرضا عیوضی و .. گرفتند.

 

مراسم نمادین افتتاحیه بعد از بازی تیم رسانه صنعت غذا و سبزان و قبل از بازی هنرمندان و پگاه تهران برگزار شد، در این مراسم ضمن قرائت قران  و همچنین اعلام شعار مسابقات از این مسابقات به عنوان یادواره مرحوم هادی نوروزی یاد شد.

 

لازم بذکر است که شروع این مسابقات دقیقا با هفتمین روز درگذشت بازیکن فقید پرسپولیس " هادی نوروزی " همزمان شد.

 

در این مراسم از تیم نونهالان پگاه تهران، که شامل تقدیر از این عزیزان بعنوان اختتامیه  اولین دوره مدرسه فوتبال پگاه تهران بود، تقدیر به‌عمل آمد.

 

در مراسم افتتاحیه مسابقات، مدیران صنعت شامل: آقایان مختاری (مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران)، فتح اللهی (مدیر سبزان)، کتابدار (مدیر بهره برداری پگاه تهران)، موسوی (مدیر روابط عمومی پگاه تهران) و چهره های تیم هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

 

میزبان مسابقات طبق سنوات گذشته مجموعه پگاه تهران است که این مجموعه  بزرگترین کارخانه صنایع لبنی در خاورمیانه است و به همین سبب لازم بذکر است در انتها از این مجموعه که در راستای سلامت تولید و سلامت جسم طی سنوات گذشته و همچنین امسال بعنوان میزبان مسابقات نیز پیشتاز بوده است کمال تشکر و دردانی را داشت.

 

مسابقات جام صنعت غذا به مناسبت روز جهانی غذا و روز ملی صادرات هر ساله توسط باشگاه صنایع غذایی آریا، به مدییت امیرسامان اسکندری برگزار می گردد.


بازی بعدی این مسابقات روز شنبه برگزار می گردد: که از ساعت 13 الی 14:30 ، تیم مجموعه ی پدرخوب و سازمان غذا و دارو و همچنین از ساعت 14:30 الی 16 تیم بسته بندی فراورده های لبنی پگاه با  تیم نان کاکامی مسابقه خواهند داد.

برنامه مسابقات و گروه بندی




تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

تفاضل گل

رسانه صنعت غذا

1

1

0

0

6

1

3

5

پدرخوب

0

0

0

0

0

0

0

0

سازمان غذا و دارو

0

0

0

0

0

0

0

0

سبزان

1

0

0

1

1

6

0

-5

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

امتیاز

تفاضل گل

پگاه تهران

1

1

0

0

3

1

3

2

بسته بندی پگاه

0

0

0

0

0

0

0

0

کاکامی

0

0

0

0

0

0

0

0

هنرمندان

1

0

0

1

1

3

0

-2




(جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴) ۱۲:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها