سه شنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۲
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۶۰۹۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

محدودیت ورود هیات‌های اقتصادی به کشور

رئیس سازمان توسعه تجارت از تصمیم جدید این سازمان برای پذیرش هیات‌های تجاری خارجی خبر داد وگفت: با موافقت وزیر صنعت این سازمان تصمیم به محدودکردن هیات‌های خارجی گرفته است.

ولی الله افخمی راد رئیس سازمان توسعه تجارت  با اشاره به سفر هیات‌های خارجی به کشور گفت: پس از جمع بندی مذاکرات هیات‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای اروپایی به ایران برای ارزیابی شرایط اقتصادی سفر کردند.

وی افزود: در برخی موارد تعداد زیادی از شرکت‌های صاحب نام در رشته‌های تولیدی و خدمات فنی و مهندسی این هیات‌ها را همراهی می‌کردند و این موضوع موجب شد تا ارائه خدمات مناسب و اطلاعات مورد نیاز به تمامی این شرکت‌ها امکان‌پذیر نباشد.

افخمی راد تصریح کرد: در این راستا سازمان توسعه تجارت تصمیم گرفته از کشورهای خارجی که تمایل به اعزام هیات‌های تجاری به ایران را دارند درخواست کند که هیات‌های اقتصادی را تنها در یک یا دو رشته خاص اعزام کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند

به گفته سازمان توسعه تجارت با اعزام هیات‌های تخصصی اقتصادی گفت و گو با طرف‌های متقابل در ایران راحت‌تر صورت گیرد و مشخص می‌شود که کشورهای خارجی تمایل به سرمایه گذاری مشترک در ایران یا در کشور ثالث را دارند.

وی تاکید کرد: با موافقت وزیر صنعت سازمان توسعه تجارت تصمیم به محدود کردن هیات‌های اقتصادی گرفته است.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

(سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴) ۰۹:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها