پنج شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۰۷۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نبود بازار کارآمد از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان است

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، نبود بازار کارآمد است در این استان بزرگ‌ترین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی راه‌اندازی شده است.

محمود نوری  با بیان اینکه ایجاد یک مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی از نیازهای ضروری مردم زنجان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: در همین راستا این مرکز در شهرک امیرکبیر زنجان با حضور واحدهای تحت پوشش این سازمان افتتاح و راه‌اندازی شد تا مردم منطقه که از مرکز شهر دور هستند، بتوانند با مراجعه به این مرکز نسبت به تهیه اقلام مصرفی و مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی در خصوص اهداف اصلی راه‌اندازی این مرکز تصریح کرد: بی‌تردید با افتتاح این مرکز، بازار محصولات کشاورزی تا حدود زیادی تحت کنترل بوده و همین مسئله زمینه رضایت‌مندی مشتریان را به دنبال خواهد داشت. از طرفی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی در این مرکز باعث حمایت از اعضای فعال در چرخه تولید محصولات کشاورزی خواهد شد و این خود به ارایه خدمات مطلوب، مفید و سریع این بخش به مردم کمک بسزایی می‌کند.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی نبود بازار کارآمد است، اظهار کرد: زنجان یکی از استان‌هایی است که در حوزه تولیدات کشاورزی از ظرفیت بالقوه‌ای برخوردار است، اما تنها تکیه بر این ظرفیت کافی نیست؛ چراکه مسئولان نیز باید با اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه و تدوین برنامه‌های کاربردی، گامی بلند در راستای کنترل چرخه تولیدات کشاورزی برداشته و از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته برای راه‌اندازی مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی زنجان در حدود هشت میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: وجود چنین مراکزی در استان جزو ضروریات است. به همین دلیل امیدواریم بتوانیم با همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم شاهد راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی در کل استان باشیم.

 

ایسنا

(پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴) ۱۰:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها