سه شنبه / ۷ مهر ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۰۷۲۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

بهره گیری از تجربیات سازمان جهانی بهداشت در زمینه ایمنی و سلامت غذا

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: در این رابطه از تجربیات بین الملل نیز استفاده می کنیم که کارشناسان سازمان جهانی بهداشت در جلسات ما شرکت داشته اند و به ما کمک خواهند کرد تا از تجربیات سایر کشورها نیز استفاده کنیم.

دکتر هدایت حسینی، مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ایمنی غذا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در اولویت برنامه ها قرار دارد و در حال انجام است.
وی گفت: در موضوع سلامت و ایمنی و غذا سازمان ها و وزارتخانه های متعددی مشارکت دارند.
دکتر حسینی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم یک زنجیره سلامت غذایی کامل را در کشور فراهم کنیم و بهبود دهیم با استفاده از مشاوران خارجی و با مشارکت سازمان های دخیل در موضوع ایمنی غذا نشست های فشرده ای را داشتیم تا بتوانیم هماهنگی این سازمان ها را بیشتر کنیم تا غذای سالم به دست مردم برسد.
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در ادامه افزود: در این رابطه از تجربیات بین الملل نیز استفاده می کنیم که کارشناسان سازمان جهانی بهداشت در جلسات ما شرکت داشته اند و به ما کمک خواهند کرد تا از تجربیات سایر کشورها نیز استفاده کنیم و هماهنگی درون سازمانی خود را نیز تقویت کنیم تا بتوانیم هر چه بیشتر در ارتباط با ارتقا و ایمنی سلامت غذا حرکت کنیم.
دکتر حسینی در پایان گفت: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت که در نشست های ما حضور دارند تجربیات سایر کشور ها را در اختیار دارند و امیدواریم از تجربیات این کارشناسان در تصمیم گیری ها در ارتباط با غذای سالم استفاده بهینه ای را داشته باشیم.
(سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴) ۰۹:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها