سه شنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۲۳:۲۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۰۶۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

پنیر بلوچیز کاله ، پنیر برتر و منتخب در نمایشگاه worldFood روسیه

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، پنیر بلوچیز کاله در نمایشگاه worldFood روسیه بهترین پنیر شناخته شد.

به گزارش فودنا نمایشگاه worlfFood با حضور بیش از 1500 شرکت از 65 کشور دنیا از تاریخ 14 الی 17 سپنامبر در شهر مسکو روسیه برگزار گردید، در این رویداد صنعتی پنیر بلوچیز کاله موفق شد با سپری کردن آزمایشات مختلف به عنوان بهترین پنیر در این نمایشگاه شناخته شد.

در این نمایشگاه بزرگ مدال طلا به همراه لوح یادبود با موضوع پنیر بلوچیز به مجموعه کاله اهدا گردید.

غلامعلی سلیمانی در گفتگو با فودنا درباره صادرات شرکت کاله گفت: ما صادراتمان را از 800 دلار آغاز کردیم و امروز به مرز 203 میلیون دلار در سال گذشته رسیدیم.

همچنین کاله تنها برند ایرانی است که جزو 50 برند برتر دنیا به گزارش موسسه بین المللی یورو مانیتور شناخته شده است و امسال نیز جزو 10 شرکت برتر بین 57 کشور جهان اسلام شناخته شده است.

موسس مجموعه کاله در ادامه افزود امیدوارم ما و دیگر شرکت ها بتوانیم در دنیا مقام های خوبی را کسب کنیم.

 

درباره پنیر بلوچیز/ بلوچیز پنیری متفاوت

بلوچیز نوعی پنیر نرم است که از نظر طعم و بافت مانند پنیر خیکی و کوزه کشورمان است. این پنیر به دلیل رگه‌های آبی که در آن وجود دارد به پنیر رگه آبی نیز معروف است. یک کیلو پنیر بلوچیز ارزش غذائی معادل ۱۲ ـ ۱۰ لیتر شیر گاو را داراست و سرشار از مواد معدنی فسفر و کلسیم است. طعم قوی و بوی تند بلوچیز این پنیر را از سایر پنیرها متمایز می‌کند.

بلوچیز براساس نوع شیر، مکان تهیه و رگه‌های آبی آن دارای انواع مختلفی است و معمولاً برمبنای محل تولید آن اسامی مختلفی خواهد داشت. برای مثال پنیر استیلیتون، راکفورت و ... هر نوع بلوچیزی که مصرف کنید خصوصیات ویژه و جذاب خود را خواهد داشت؛ تغییرات جزئی در طعم بافت یا نقش هنرمندانه رگه‌های آبی آن که بلوچیز را تبدیل به پنیری بی‌نظیر می‌کند.

(سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴) ۲۳:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها