سه شنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۰۵۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلف پلمپ و تحت پیگرد قانونی است/ مردم از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید اب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد: این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.

دکتر دیناروند در خصوص تخلف شرکت آب معدنی دماوند که منجر به صدور حکم قضایی و پلمپ این شرکت شد، گفت: علی رغم اینکه شرکت تخلفش را پذیرفته بود و بایستی تولید و توزیع تا رفع نقایص  متوقف می شد، متاسفانه علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و عدم فعالیت ، شرکت آب معدنی دماوند به تخلف خود ادامه داد و اقدام به توزیع محصولات غیر سالم خود در بازار کرده است.

دکتر دیناروند تاکید کرد: تخلف دیگر این شرکت علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و جلوگیری  از تولید و توزیع مجدد محصول در بازار، توزیع آب معدنی ها با تاریخ تولید قدیمی و قبل از دستور پلمپ در بازار بوده که هم اکنون با توجه به دو تخلف مهم صورت گرفته دستگاهها قضایی نیز حکم صادر کرده و شرکت تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید  آب معدنی ها دست زده است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ  و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.
(سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها