سه شنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۴۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

حضور برندهای موادغذایی قم در نمایشگاه بین المللی شیرینی وشکلات تهران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم از حضور فعالان صنعت مواد غذایی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قم، امیر هوشنگ طیبی نژاد روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در محل نمایشگاه بین المللی تهران اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه تولیدکنندگان و صنعتگران برتر شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم که در قالب برندهای مطرح کشوری و بین المللی فعالیت می کنند حضور خواهند داشت.
وی با مهم ارزیابی کردن حضور در نمایشگاه های تخصصی برای تولیدکنندگان گفت: یکی از اهداف سازمان صنایع کوچک، حمایت و برنامه ریزی برای توسعه بازارهای داخلی و خارجی با برندسازی محصولات ایرانی است که این گونه نمایشگاه ها این توانایی را در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند.
طیبی نژاد افزود: تعدادی از تولیدکنندگان شهرک ها و نواحی صنعتی قم نیز که در محصولات شیرینی و شکلات دارای برندهای کشوری و حتی بین المللی هستند با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی محصول خود توانمندی های استان و ظرفیت بالای قم را در سرمایه گذاری به نمایش خواهند گذاشت.
وی گفت: این نمایشگاه برای سایر واحدهای تولیدی قم و خوشه های کسب و کار فعال در این بخش، همچون خوشه سوهان ظرفیت خوبی است تا با بازدید از آن مقدمات حضور فعال خود در سال های آتی را فراهم کنند تا با حضوری پررنگ و فعال ظرفیت بالا و بین المللی استان قم را به صورت جمعی معرفی کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با ذی نفعان حضور در این نمایشگاه و فعالان خوشه کسب و کار سوهان استان قم، تور صنعتی بازدید از نمایشگاه مذکور را خواهیم داشت.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 تا 26 شهریور جاری در تهران، بزرگراه شهید چمران، محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
(سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴) ۰۹:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها