دوشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۴۵۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
از امروز

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ایران

به گزارش فودنا ، چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران به همراه ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها و صنایع وابسته امروز(دوشنبه) بطور همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش فودنا ، چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت ، شیرینی و شکلات ایران با مشارکت 350 شرکت داخلی و 32 شرکت خارجی از 15 کشور جهان نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ایران افتتاح شد.
شرکتهای خارجی از کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، ترکیه، چین، ژاپن، فرانسه، کلمبیا، لهستان، مالزی و هندوستان در این نمایشگاه حضور یافته اند.

سالنهای نمایشگاهی 31 ، 35 ، 38 ، 40 ، 41 و 44 برای این نمایشگاه اختصاص یافته و وسعت آن 28 هزار و 700 مترمربع ذکر شده است.

همچنین ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها صنایع وابسته که در فضایی به وسعت 6 هزار مترمربع برپا شده، با حضور محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران گشایش یافت.
حضور 91 شرکت داخلی به همراه شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، سریلانکا، مالزی و هندوستان از مشخصه های این نمایشگاه محسوب می شود که محصولات تولیدی از آبمیوه، آبمعدنی، قهوه، چای و دمنوش را به نمایش گذارده اند.
ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها و صنایع وابسته از 23 تا 26 شهریورماه جاری در سالنهای 6 و هفت نمایشگاهی دایر شده  است.

چهاردهمین نمایشگاه ماشین آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران و ششمین نمایشگاه نوشیدنی ها  از 23 تا 26 شهریورماه جاری از ساعت 10 تا 18 آماده بازدید عموم است.

(دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها