دوشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۱:۰۷
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۶۰۲۵۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
گفتگو با مجتبی عارضی مدیرعامل تکین گل کامو:

ارگانیک بودن و کیفیـــت بـــالای محصولات یعنی ارزش نهادن به سلامت اعضای جامعه

مجموعه تکین گل کامو در زمینه تولید و صادرات گیاهان دارویی فعالیت می کند که در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات به عنوان اسپانسر حضور دارد مهمترین محصول این مجموعه گلاب عارضی است که گلابی دو آتشه با خلوص 32 درصد که کاملا ارگانیـک و طبیـعی با بسته بندی زیبا و محصولی با کیفیت در عرصه صادرات هم قدم های قابل ستایشی برداشته است از این رو در این فرصت گفتگوی اختصاصی فودنا با مدیریت این مجموعه دکتر مجتبی عارضی انجام داده ایم که در زیر می خوانیم:

فودنا: مختصری درباره تکین گل کامو بفرمائید؟

تکین گل کامو از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه تولید صادرات گیاهی دارویی آغاز نمود، همچنین در کنار صادرات این گیاهان، انواع موادغذایی، گلاب، عرقیات گیاهی، اسانس های طبیعی، غنچه، و گلبرگ محمدی و سبزیجات خشک نیر توسط این شرکت به کشورهای آلمان، امریکا، ژاپن،کانادا، صادر می شود.

فودنا: محصول های خاص مجموعه تکین گل ... را معرفی می نمایید؟

گلاب دو آتشه  عارضی با خلوص 32%،عرق نعنا دو آتشه با خلوص 60%،اسانس های طبیعی(ویزه مواد غذایی)غنچه و گلبرگ محمدی،سبزیجات خشک ، داروهای گیاهی از محصول های ویژه مجموعه ما می باشد.

فودنا: چرا محصولات تکین گل؟

بخاطر ارگانیک بودن، کیفیت بالای محصولات، ارزش نهادن به سلامت اعضای جامعه ، رعایت کردن دستورات اسلام در تولید و ارایه محصولی سالم ، ارزش نهادن به هزینه مصرف کننده محصولات تکین گل ذارای جایگاه ویژه ای است.                                                         

فودنا: درباره منطقه کامو و ویژگیهای این مطقه بفرمائید؟

منطقه کامو به علت داشتن آب و هوای کوهستانی، سرد سیر و ییلاقی به عنوان بهترین مرکز گل و گلاب در کشور مطرح می باشد، تنها با رفتن به کامو و دیدن زیبایی های منحصر به فرد  آن می توان تفاوت را احساس کرد. کوه های مرتفع و سر به فلک کشیده  کامو شرایط مناسب آب و هوایی را ایجاد کرده که خود باعث جذب توریست از تمامی نقاط جهان می گردد.

 

تکین گل تولید کننده اسانس های طبیعی (ویژه مواد غذایی)

تکین گل تولید کننده گلاب 2 آتشه عارضی کاملا طبیعی و ارگانیک

فودنا: دستاورد های مجموعه تکین گل طی این سال ها فعالیتش را مختصرا بیان بفرمائید:

شرکت تکین گل کامو به عنوان صادر کننده نمونه و تولید کننده محصولات کشاورزی توانست در بین صادر کنندگان موفق ایران زمین بدرخشید و رقابتی که بدین منظور شکل گرفته بود به عنوان صادر کننده محصولات کشاورزی در سالهای 90-89 انتخاب گردید. سپس توانست با کمک اساتید برتر دانشگاه های ایران و جهان گلاب منحصر بفرد با برند عارضی و با بالاترین کیفیت ممکن در جهان به روش نوین تولید و برای اولین بار قبل از صادرات به مردم عزیزمان ایران عرضه نماید.

فودنا: مهمترین هدف مجموعه چیست؟

ایجاد مجموعه ای چند ملیتی

فودنا: می توانید به فعالیت های جانبی مجموعه و مسئولان تکین گل نیز اشاره ای نمایید؟

بله از فعالیت های فرهنگی، تفریحی، علمی و تبلیغاتی مجموعه می توانم به تورهای بازدید از گلاب گیری  گلاب عارضی به سبکی خاص، بازدید از غرفه های شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، تالیف مقالات، فعال نمودن سایت شرکت، اینستاگرام، و همچنین تبلیغات میدانی از جمله اسپانسری نمایشگاه ها بخصوص همین نمایشگاه شیرینی و شکلات و تبلیغات بیلبوردی به همراه برگزاری همایشهای علمی اشاره داشته باشم.

با تشکر از شما بابت وقتی که در اختیار فودنا گذاشتید

(دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴) ۰۱:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها