پنج شنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۲:۰۰
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۰۲۲۳
گزارشگر : ۱۰۲۵
سرویس رستوران ها و کافه

گوشت های فاسد به رستوران های آستارا نرسید

رییس شبکه دامپزشکی آستارا از شناسایی عاملان توزیع گوشت های فاسد پیش از توزیع در رستوران های این شهرستان خبر داد.

بهرام پورضرب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 360 کیلوگرم انواع گوشت های فاسد گاو ، گوسفندی و خوراک دام از مبدا شهرستان اردبیل به مقصد شهرستان آستارا به صورت غیربهداشتی حمل می شد که در ایست بازرسی سه راهی قلعه، کشف و به شبکه دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.
وی با اشاره به این که این مقدار گوشت از دو خودروی سواری پیکان و پرشیا کشف شد، اضافه کرد: متخلفان این گوشت های فاسد را با هدف توزیع در رستوران ها و کبابی ها وارد این شهرستان می کردند که با هوشمندی نیروهای مستقر در ایست بازرسی قلعه، محموله غیرمجاز و فاسد کشف و سپس توسط شبکه دامپزشکی معدوم شد.
پورضرب همچنین از کشف 150 کیلوگرم فیله مرغ عصر دیروز از یک خودروی سواری دیگر در ایست بازرسی قلعه خبر داد و افزود: راننده این خودرو نیز از مبدا اردبیل با هدف توزیع محموله در واحدهای صنفی آستارا قصد ورود به شهرستان را داشت که شناسایی و خوراک فاسد دام معدوم شد.
رییس شبکه دامپزشکی آستارا با تقدیر از همکاری ماموران انتظامی آستارا افزود: ارزش پرونده های تخلف سه راننده حامل گوشت و خوراک دام فاسد 110 میلیون ریال بود که به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی با بیان این که بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی با جدیت ادامه دارد، گفت: در مردادماه امسال در مجموع 472 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، مرغ و ضمایم خوراک دامی فاسد و غیربهداشتی از واحدهای صنفی کشف، ضبط و معدوم شد.
پورضرب افزود: در این راستا هشت متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و سالانه پذیرای بیش از شش میلیون مسافر است که حدود یک میلیون نفر از آنان، اتباع کشورهای خارجی بویژه جمهوری آذربایجان هستند.



آستارا- ایرنا

(پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴) ۱۲:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها