چهارشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۰۲۱۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

تشدید نظارت بر سلامت آب های معدنی و آشامیدنی بسته بندی شده

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو بر تشدید نظارت بر سلامت آب های معدنی و آشامیدنی بسته بندی شده تاکید کرد.

دکتر حسین رستگار صبح امروز در دوازدهمین همایش مدیران غذایی سراسر کشور گفت:خوشبختانه از زمانی که وزیر بهداشت بر این موضوع تاکید کرد ریس سازمان غذا و دارو آن را در اولویت برنامه های ما قرار دادند لذا پیرو همین برنامه  تمامی آب های معدنی و آشامیدنی کشور جمع آوری و مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند.
وی افزود: با توجه به اینکه این آب ها از جنبه های مختلف در حال بررسی هستند بنابراین امیدواریم بسیار سریع تر از زمان اعلام شده مورد نظر وزیر بهداشت نتیجه را اعلام کنیم تا در صورت وجود مواردی خاص که نیاز به تقویت جنبه نظارتی و کنترلی دارد آنها را به دانشگاه ها اعلام نماییم تا اقدام لازم را صورت دهند.
رستگار درادامه تاکید کرد: نظارت ها و بازدیدها از کارخانه های تولید آب معدنی به صورت برنامه ریزی شده توسط کارشناسان ما صورت می گیرد علاوه بر آن مسئول فنی با حضور مداوم در کارخانه مسئولیت تایید کیفیت آب را از همه جنبه ها دارد.
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو در پایان گفت:: تا به امروزه در بررسی ها هیچ گونه مشکلی  دیده نشده است و اگر مشکلی وجود داشته باشد حتما اعلام می شود و برخوردها نیز از طریق مسیر قانونی صورت می گیرد.
(چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها