چهارشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۲۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه تخصصی قهوه با رویکرد حذف واسطه‌گری برگزار شد

رئیس هیأت اجرایی نمایشگاه تخصصی قهوه با اشاره به رویکرد نمایشگاه گفت: هدف اصلی نمایشگاه معرفی تولیدکنندگان معتبر به علاقمندان است.

مهرداد رستم‌وند رئیس هیأت اجرایی بزرگترین نمایشگاه تخصصی قهوه، چای و صنایع وابسته کشور ، در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قهوه در دو سالن مجزا، 27 مشارکت‌کننده در سطح یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه تخصصی حذف واسطه‌گری در این حوزه بود و در مقابل از شرکت‌های معتبر و استاندارد جهان دعوت به عمل آمد که الان بیش از 80 درصد برندهای معتبر در این نمایشگاه ایرانی حضور دارند.

این رئیس هیأت اجرایی نمایشگاه تخصصی قهوه با اشاره به خبرهای خود در این بخش گفت: اتفاقی که امسال ما را بسیار خرسند کرد، حضور یک شرکت کاملا ایرانی است البته این شرکت از تولیدکننده‌های قدیمی شکلات سازی در ایران است اما با راه‌اندازی خط تولید قهوه کاملا ایرانی در حال رقابت با تولیدکنندگان اروپایی است.

رستم‌وند با تأکید بر اینکه کشورهای اروپایی در بخش قهوه،‌ انجمن‌ها و آکادمیک‌هایی را ایجاد کردند، اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه دو دوره کلاس باریستا برگزار کردیم با حضور مدرسین معتبر قهوه و در کنار آموزش مدارک معتبر از جمله ACAE نیز به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها اهدا خواهد شد. در این دوره از کلاس‌ها بیش از 25 نفر از شرکت‌کنندگان مدارک بین‌المللی دریافت خواهند کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود هدف برگزاری نمایشگاه تخصصی قهوه را معرفی مرجع در حوزه قهوه برشمرد و بیان کرد: افرادی که کافی شاپ دارند و یا فروشگاه قهوه دارند به طور مستقیم با تولیدکنندگان قهوه ارتباط برقرار می‌کنند و قهوه مورد نیاز خود را از مجاری قانونی و معتبر خریداری می‌کنند.

رئیس هیأت اجرایی نمایشگاه تخصصی قهوه هدف دیگر از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی با شرایط کار شرکت‌های بزرگ عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه در نمایشگاه‌، شرکت‌ها و تولیدکنندگان معتبر حضور دارند قطعا مخاطبین و علاقه‌مندان به این صنعت با تکنولوژی روز دنیا آشنا خواهند شد.

رستم‌وند در ادامه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه برای کشور ما لازم بود چرا  که برقراری ارتباطات خود به خود دانش این صنعت را انتقال می‌دهد و اگر دانش را به کشورمان نیاوریم قطعا مصرف‌کننده خواهیم بود. با گرفتن دانش‌های روز جهان در آینده سازنده دستگاه قهوه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

(چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها