سه شنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۰:۳۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۰۱۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

شرکت های تعاونی روستایی چهار برابر سرمایه آورده، تسهیلات دریافت می کنند

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: شرکت های تعاونی روستای چهار برابر سرمایه آورده، تسهیلات بانکی با کارمزد سه درصد دریافت می کنند.

سید ابوالفضل رضوی عصر دوشنبه به هنگام افتتاح چهار طرح عمرانی در بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد هرمزگان افزود: دوره بازپرداخت این تسهیلات شش تا هشت سال بوده ، کارت یارانه افراد نیز به عنوان ضمانت گرفته می شود و نیازی به سند ملکی و مسکونی برای ضمانت هم نیست.
وی ادامه داد: بخش احمدی استان و به خصوص روستاهای کوهشا احمدی دارای محرومیت هایی است که سیاست و اولویت دولت یازدهم کمک به این مناطق محروم است.
استاندار هرمزگان هم در حاشیه بهره برداری از این طرح ها، اظهار کرد: دولت یازدهم وعده های خود در مورد توسعه مناطق روستایی و محرومیت زدایی را یکی پس از دیگری تحقق بخشیده واین کار همچنان تداوم دارد.
جاسم جادری افزود: 50 درصد جمعیت استان ساکن مناطق روستایی هستند و دولت تدبیر و امید اقدام های مهمی را برای این روستاها در دستور کار دارد.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی و بهبود وضعیت رفاه و معیشت مردم بخش احمدی، راه اندازی شرکت تعاونی معدن در کوهشا احمدی در دستور کار قرار دارد.
در این مراسم چهار پروژه عمرانی به ارزش 25میلیارد ریال در بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسید.
شهرستان حاجی آباد در 170کیلومتری شمال بندرعباس مرکز هرمزگان ویکی از قطب های مهم کشاورزی استان است.
(سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴) ۰۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها