سه شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۶۰۰۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

نوشیدنی گازدار سبک دماوند به بازار آمد!

به گزارش فودنا شرکت آب معدنی دماوند اخیرا به تبع یکی از استراتژی های بازاریابی خود، نوشیدنی های تازه ای را در سه طعم به بازار فرستاده که حائز خصلت های انحصاری و بعضا خلاقانه ای است.

 بازار محصولات نوشیدنی از جمله پر رقابت ترین مارکت های داخلی و بین المللی است. به گونه ای که حتی برند های بزرگ و معتبر هم در این رقابت تنگاتنگ حاشیه امنیتی برای خود قائل نمی توانند باشند.
از جمله برند های معتبر و جدی بازار ایران، آب معدنی دماوند است که اخیرا به تبع یکی از استراتژی های بازاریابی خود، نوشیدنی های تازه ای را در سه طعم به بازار فرستاده که حائز خصلت های انحصاری و بعضا خلاقانه ای است.
نوشیدنی هایی که تحت عنوان «دماوند دیلایت» تولید و ارائه شده، شامل؛ لیمو نعنای سبک، لیمویی سبک، لیمو سیب سبک، است که از جمله خصوصیات ویژه آن می توان به میزان بسیار پایین شکر اشاره کرد، به گونه ای که این نوشیدنی ها در قیاس با نوشیدنی های مشابه و متعارف بازار، به میزان 50 درصد شکر کمتر بهره می برند.
آنالیز این محصولات حاکی از آن است که طیف جدید نوشیدنی های دماوند که در قالب گروه دیلایت ارائه شده، از طعم دهنده و رنگ کاملا طبیعی بهره مند است و در عین حال مواد نگهدارنده در ترکیب غایی این محصولات وجود ندارد. حضور سامان گلریز در کنار شرکت آبهای معدنی دماوند، طعم های نوشیدنی های دیلایت را مطابق ذائقه ایرانی خلق کرده است. طعم هایی که که مناسب مصرف در کنار انواع غذاهاست.

مساله دیگری که در تولید این محصولات به آن توجه ویژه ای شده است دقت در شمایل بصری و استایل عمومی بطری هاست، تا به این وسیله ضمن تزریق روح تازگی از نظر هویت بصری محصول، از ماندن در تکرار ملال آوری که بسته بندی داخلی معمولا از آن رنج می برد، پرهیز شود. بنابر این محصولات تازه دماوند را از نظر قواره عمومی (Shape) نیز باید متفاوت و متمایز به شمار آورد.

(سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۴۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها