سه شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۰۰۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در اسپانیا

مدیر نمایشگاه در این باره گفت: نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در اسپانیا، یک رویداد مهم و پیشرو در سطح اروپا محسوب می‌شود، زیرا فرصتی برای به عرضه محصولات حلال را فراهم می‌کند.

مدیر نمایشگاه در این باره گفت: نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در اسپانیا، یک رویداد مهم و پیشرو در سطح اروپا محسوب می‌شود، زیرا فرصتی برای به عرضه محصولات حلال را فراهم می‌کند.
وی افزود: همچنین، برگزاری این نمایشگاه میزان توانمندی کشورهای حوزه دریای مدیترانه در زمینه صنایع غذایی، گردشگری حلال و سرمایه‌گذاری اسلامی را نشان می‌دهد.
مدیر نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه، علاوه بر برگزاری سمینارها و نشست‌های علمی، میزگردهایی با حضور کارشناسان، نمایندگان شرکت‌ها و مؤسسات سیاسی برگزار می‌شود  و موضوعات مرتبط با تولید محصولات حلال و عناصر و شاخصه‌های اساسی و تأثیرگذار بر این بخش و موفقیت‌های این عرصه را بررسی کنند.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات حلال در «مادرید»، پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های فعال در عرصه مواد غذایی، گردشگری و وسایل آرایشی و بهداشتی، محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. مدیر نمایشگاه بین‌المللی حلال اسپانیا افزود: بیش از 300 شرکت معتبر در زمینه تولید محصولات حلال در اسپانیا وجود دارد که بیشتر آن‌ها در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می‌کنند و بیشتر شرکت‌های حاضر دراین نمایشگاه از اسپانیا و کشورهای حوزه دریای مدیترانه هستند.
گفتنی است، نخستین همایش بین‌المللی محصولات حلال، فروردین‌ماه سال جاری در شهر «کوردوبا» در جنوب اسپانیا برگزار شد و در آن متخصصان، شخصیت‌های دانشگاهی، دانشمندان و فعالان عرصه محصولات حلال از کشورهای مختلف حضور پیدا کردند.
(سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها