شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۶
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۵۹۹۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
امیرحسن مهرجو، مدیر بازاریابی گروه صنعتی مینو:

فعالیت غیراخلاقی شرکت های رقیب مینو / رابطه صمیمانه و عمیق مینو و مصرف کنندگان با اینگونه رفتارها خدشه دار نخواهد شد

به گزارش فودنا با توجه به پخش کلیپ غیرواقعی علیه محصول پفک مینو که سهم قابل توجه و محبوبیت ویژه ای در بازار مصرف کنندگان دارد، مجموعه مینو طی نامه ای به این تشویش اذهان عمومی به شرح زیر پاسخ داد.

امیر حسن مهرجو در گفتگو با فودنا و در واکنش به انتشار کلیپ های غیر واقعی علیه پفک گفت: شرکت ریشه دار و پرسابقه مینو که همواره اعتماد مصرف کنندگان را بعنوان بزرگترین سرمایه خود همراه دارد، بدلیل رعایت کیفیت و عدم تقلب در تولید محصولات خود همواره مورد هجمه رقبا قرارداشته است. یکی از ویژگی های محصولات مینو رعایت صداقت با مشتریست بعنوان مثال درخصوص پفک، مینو همیشه وزن محصول را متناسب با قیمت رعایت کرده و ازکاهش وزن محصول باحفظ قیمت مصرف کننده و فریب مصرف کنندگان خودداری کرده است.

مدیر بازاریابی مینو در ادامه به خبرنگار ما گفت:  این موضوع منجربه افزایش قابل توجه فروش واعتبارپفک مینونزدمصرف کنندگان گردیده و کاهش شدید فروش رقبا را در پی داشته که بعضی از آنها را در ورطه ورشکستگی قرارداده است. به همین دلیل اخیراً فعالیت هایی درشبکه های مجازی از سوی رقبا شروع شده تا به رابطه صمیمانه و عمیق مینو و مصرف کنندگان محصولاتش خدشه وارد نمایند غافل از اینکه این ارتباط عمیق تر و ریشه دارتر از این است که اینگونه تحت تاثیرقرارگیرد و بقا و رشد پایدار رقبا نیز در رعایت صداقت با مصرف کنندگان و مشتریان است نه فریب آنان .

مینو

(شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴) ۱۱:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها