شنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۹۹۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد :

« نشان برگزیده جایزه ملی مدیریت انرژی ایران» برای نخستین بار در ایران به پگاه تبریز

به گزارش فودنا، « نشان برگزیده جایزه ملی مدیریت انرژی ایران» برای نخستین بار در صنایع غذایی کشور به شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی اهداء گردید

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان ایدرو ( گسترش و نوسازی صنایع ایران ) و رئیس سازمان مدیریت صنعتی کشور ،« نشان برگزیده جایزه ملی مدیریت انرژی ایران» برای نخستین بار در صنایع غذایی کشور به شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی اهداء گردید .  
نخستین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی با معرفی شرکتها و سازمانهای برتر در حوزه مدیریت مصرف انرژی برگزار شد. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی و با حضور روسای سازمانهای ملی استاندارد، گسترش و نوسازی صنایع ایران ، مدیریت صنعتی و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور برگزار شد ، شرکتهای کویر تایر، پتروشیمی فناوران و سیمان لامرد موفق به دریافت تندیس نقره از داوران این جایزه ملی شدند. 
همچنین سیمان زاوه تربت، نیروگاه شازند، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی مارون ، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی و پالایش نفت بندر عباس تندیس برنزین این جایزه را از آن خود کردند. 
شاکری، رئیس کمیته علمی و دبیر اولین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی در این رابطه گفت: با در نظر گرفتن رویکرد تشویقی و رعایت اصلاح الگوی مصرف توانستیم با سازمان های مربوطه تفاهم نامه ای را امضا و به دنبال آن نظام نامه ای را تنظیم کنیم که ساختارهای علمی و اجرایی جایزه ملی مدیریت انرژی را در برداشت.  
شاکری درباره مدل علمی جایزه ملی انرژی توضیح داد: این جایزه با توجه به سوابق مصارف انرژی، یافته های ارزیابی، گزارشات رسمی درون و برون سازمانی و همچنین استاندارد های معیار مصرف انرژی به شرکت های برگزیده اهدا می شود.  
وی همچنین با اشاره به اینکه دامنه این دوره شامل، 28 گروه صنعتی فرآیند و سامانه انرژی را در بر می گیرد، گفت : در این دوره از میان 50 شرکتی که ثبت نام نهایی انجام دادند، تنها 9 شرکت برگزیده شدند. 

(شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها