چهارشنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۱:۵۰
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۵۹۸۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

تور نمایشگاه گلفود دبی

در این مقاله قصد داریم به معرفی نمایشگاه مواد غذایی گلف فود دبی بپردازیم تا شما نیز بیشتر با این نمایشگاه آشنا شوید.

نمایگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه های دبی است که به صنعت مواد غذایی و آشامیدنی مرتبط است و هر ساله در دبی برگزار می شود، در واقع این نمایشگاه یکی از رویداد های دبی است که طرفداران بسیاری دارد و افراد از نقاط مختلف دنیا با شرکت در تور دبی ویژه نمایشگاه برای بازید از این نمایشگاه به دبی سفر می کنند.نمایشگاه گلف فود دبی امسال از ۸ تا ۱۲ فوریه ۲۰۱۵ به مدت ۴ روز برگزار می شود.

Gulfood Exhibition in Dubai (5)

موضوع نمایشگاه : نمایشگاه صنایع غذایی | دبی- امارات متحده عربی

زمان نمایشگاه دبی : ۸ به ۱۲ فوریه هر سال

بالغ بر ۸۸ کشور مختلف جهان نمایندگانی برای حضور در این نمایشگاه راهی دبی می کنند. کنفرانس های آموزنده ای برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه سازماندهی شده است، که در آن شرکت کنندگان با فرصت کافی در مورد آخرین روند کسب و کار و محصولات جدیدی که ارائه می شود، آموزش می بینند.

این نمایشگاه یکی از پربازدید ترین نمایشگاه ها در این عرصه می باشد که سالانه جمعیت زیادی بدین منظور روانه دبی می شوند.

Gulfood Exhibition in Dubai (4)

در این نمایشگاه شرکتهای ایرانی نیز حضور دارند که در حوزه هایی مانند شیرینی و شکلات، ، میوه های خشک شده و خشکبار، زعفران، گلاب، لبنیات، اسنک و چیپس، بسته بندی، آب میوه و نوشیدنی، ماکارونی و پاستا و اسپاگتی ، چای، آب معدنی، قهوه و هات چاکلت، روغن و محصولات ارگانیک فعالیت می کنند. در این ایام معمولا نمیتوان در هتل های دبی به دلیل شلوغی جای مناسبی پیدا کنید به همین دلیل توصیه ما به شما این است که از قبل برای رزرو هتل دبی اقدام کنید و اگر قصد دارید در تور نمایشگاه گلف فود دبی شرکت کنید با ما تماس بگیرید .

Gulfood Exhibition in Dubai (3)

یکی از برنامه های جالب این نمایشگاه این است که حضار هم می توانند در رقابت پخت و تهیه انواع نان شیرینی که میزبان هم اینجا است، شرکت کنند. جوایز شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه نمایشگاه به انها اهدا می شود.  نمایشگاه گلفود دارای سابقه ای بیش از ۲۵ ساله بوده و در مرکز تجارت جهانی دبی نیز برگزار می شود.

Gulfood Exhibition in Dubai (2)

برای کشورهای خارجی بیش از ۱۱۰ غرفه  در نظر گرفته شده تا شرکت کننده در این نمایشگاه بتوانند به راحتی محصولات و کارهای خود را برای دیگران به نمایش بگذارند.

Gulfood Exhibition in Dubai (1)

بسیاری از سرآشپزهای حرفه ای نیز از این فرصت فوق العاده برای معرفی مهارتهای خود به مخاطبان بزرگ استفاده کرده اند.انواع مختلف مواد غذایی، نوشیدنیها، رستوران، مهمان داری و خدمات تجهیزات مربوط به غذا و تجهیزات دیگر نیز با بیش از ۳۶۲۱ غرفه از شرکتهای چند ملیتی به نمایش گذاشته شده است.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید برای شرکت در تور این نمایشگاه با ما در تماس باشید.

تور دبی



(چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴) ۰۱:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها