سه شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۹۸۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
علی خانی، رییس بازاریابی بین الملل دالین مهر خبر داد:

"بینگو" در نمایشگاه شیرینی و شکلات بازدیدکنندگان را غافلگیر خواهد کرد /نمایشگاه شیرینی شکلات فرصت مناسب برای معرفی دستاوردها

به گزارش فودنا علی خانی رییس بازاریابی بین الملل مجموعه دالین مهر درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: بی شک نقش اصلی نمایشگاه در هر صنعتی معرفی دستاوردها و نمایش توانمندی های شرکت هاست و نیز فرصتی مناسب برای معرفی این دستاوردها و توانمندی ها به مشتریان و فراهم آوردن فرصت های تجاری و اقتصادی است.

رییس بازاریابی بین الملل دالین مهر درباره دستاودهای مجموعه که در نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد گفت: با معرفی کیک های غنی شده با کانسپت جدید و معرفی محصولات جدید با کیفیت های جهانی در این نمایشگاه حضور پیدا خواهیم کرد.

خانی در این گفتگو به بازدیدکنندگان نوید خبرهای خوب را داد و افزود: امسال محصولات و پیشنهادات خوبی برای بازدیدکنندگان داریم، غافلگیرشان خواهیم کرد.


علی خانی

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 1394 از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.

(سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها