سه شنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۰۴
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۹۸۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
فرهاد تاجیک مدیر عامل بیسکویت گرجی

روند رو به رشد بیسکویت گرجی با نوآوری در محصولات / جایگاه ویژه نمایشگاه شیرینی و شکلات عامل انتظار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برای این رویداد بزرگ

فرهاد تاجیک مدیر عامل بیسکویت گرجی درباره نمایشگاه شیرینی و شکلات اعتقاد دارد: این نمایشگاه از جایگاه ویژه و مطلوبی برخوردار است به گونه ای که تامین کنندگان و تولید کنندگان منتظر برپایی نمایشگاه هستند و آنرا فرصت مناسبی جهت فعالیت های اقتصادی می دانند.

تاجیک درباره دستاودهای بیسکویت گرجی که در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ارائه می شود گفت: امسال با معرفی چند محصول و یک برند جدید در این رویداد بزرگ حضور داریم در ضمن اینکه بیسکویت گرجی  همواره در صنعت با نوآوری در محصولات خود روند رو به رشدی را دارد.

مدیر عامل بیسکویت گرجی در ادمه خبر داد: دستاوردهای جدید این مجموعه آغاز تولید محصولات فراسودمند و  ایجاد لاین های تولید محصولات جدید در زمینه کودک است.

نمایشگاه شیرینی و شکلات

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، لازم بذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات از تاریخ 23 الی 26 شهریور 1394 از ساعت 10 صبح الی 18 میزبان تمامی متخصصان، صاحبان صنایع، اصحاب دانشگاه و رسانه و کلیه علاقمندان به این صنعت بزرگ می باشد.

(سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴) ۱۶:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها