دوشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۹۸۲۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

آخرین اخبار از توزیع «شیر» در مدارس

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از قراردادهای خود را برای توزیع شیر با کارخانه ‌های تولیدی برای سال جدید منعقد کرده‌ایم، گفت: با سازمان مدیریت و سازمان هدفمندی نیز مکاتبه‌ای جهت ابلاغ اعتبارات شیر مدارس انجام داده‌ایم و امیدوارم از اول مهرماه توزیع شیر را آغاز کنیم.

محمد بطحایی  با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال وضعیت ما از حیث پرداخت سرانه به مدارس بهتر از سال گذشته باشد، اظهار کرد: اعتباری که به این منظور در بودجه پیش‌بینی شده است 50 درصد بیش از سال گذشته است.

وی افزود: از سوی دیگر معاون نظارت راهبردی رییس جمهور در جریان اجلاس روسای آموزش وپرورش ابراز امیدواری کرد که بتواند اعتبارات تملک دارایی و عمرانی وزارت آموزش وپرورش را افزایش دهد که در این صورت هزینه نگهداری مدارس کاهش می‌یابد و مدارس وضعیت بهتری از حیث فضای فیزیکی و تجهیزات خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره روند توزیع شیر مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو نیز گفت: سال تحصیلی گذشته از حیث تخصیص اعتبارات دولتی برای اجرای طرح توزیع شیر در مدارس، سال خوبی بود.

بطحایی ادامه داد: در سال 93 همه بدهی‌های خود را تسویه کردیم و امروز از قبل اجرای طرح شیر هیچ بدهی به کارخانه‌های تولید شیر مدارس نداریم و به همین خاطر با استقبال خوب کارخانه‌ها روبه‌رو شدیم و پیشنهادات خوبی مطرح می‌شود که هزینه شیر نسبت به قبل را در این فضای رقابتی کاهش داده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از قراردادهای خود را برای سال جدید منعقد کرده‌ایم، گفت: با سازمان مدیریت و سازمان هدفمندی نیز مکاتبه‌ای جهت ابلاغ اعتبارات شیر مدارس انجام داده‌ایم و امیدوارم از اول مهرماه توزیع شیر را شروع کنیم.

وی افزود: فعلا برنامه‌ای برای تعمیم توزیع شیر در پایه‌های بالاتر نداریم و این امر بستگی به اعتباری دارد که باید ابلاغ شود.

 

ایسنا

(دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها