پنج شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۶
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۵۹۵۹۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس
پیام تبریک دکتر مجید روحانی نژاد، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی

روز خبرنگار، فرصتی است برای تجلیل از تمامی فعالان متعهد و متخصص رسانه

روز خبرنگار، فرصتی است برای تجلیل از تمامی فعالان متعهد و متخصص رسانه که دغدغه آنها، عزت مندی کشور سرافراز اسلامیمان است و سودایی جز خدمت به مردم در سر ندارند و تجلیل از قلم‌هایی است که جز به حق نمی‌نویسند و در عرصه اطلاع رسانی، تحلیل و چالش منصفانه برنامه ها و عملکردها بر صراط حق و حقیقت گام بر می‌دارند.

بسمه تعالی
در دعا می خوانیم: «افضل زادالراحل الیک عزم ارادة»؛ برترین توشه‌ی رهروان این راه، عزم و اراده است. اگر این اراده و عزم وجود داشته باشد، نیروها در وجود انسان به کار می افتد؛ استعدادها شکوفا می شوند و فکر و جسم- هر دو- کار می کنند. ... کار کسانی که در عالم خبر و گزارش و کارهای ذهنی و فکری در ارتباط با مردم هستند، از این جهت بسیار اهمیت پیدا می کند. «مقام معظم رهبری»
 
مدیر مسئول محترم رسانه
باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و احترام،
 
      باگرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب، به ویژه شهید عرصه خبر، شهیدصارمی، 17 مردادماه روز خبرنگار را حضور جناب عالی تبریک عرض می‌نمایم.
     روز خبرنگار، فرصتی است برای تجلیل از تمامی   فعالان متعهد و متخصص رسانه که دغدغه آنها، عزت مندی کشور سرافراز اسلامیمان است و سودایی جز خدمت به مردم در سر ندارند و تجلیل  از قلم‌هایی است که جز به حق نمی‌نویسند و در عرصه اطلاع رسانی، تحلیل و چالش منصفانه برنامه ها و عملکردها بر صراط حق و حقیقت گام بر می‌دارند.
     اداره کل دامپزشکی استان، کمال تقدیر و امتنان خود را از زحمات و همکاری های موثر و تنگاتنگ جناب عالی در مسیر توسعه و ارتقای شاخص‌های سلامت و نیز توسعه اقتصادی کشور به حضور تقدیم داشته و آرزومند توسعه ارتباطات فی مابین است.
      در پناه الطاف بی‌کران الهی و عنایات امام رئوف، حضرت امام رضا علیه‌السلام، دوام توفیقات و تائیدات الهی برای جناب‌عالی و همکاران محترم شما را در آن مجموعه وزین مسئلت دارم.
 
                                                                         دکتر مجید روحانی نژاد
                                                                            مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی
 
(پنج شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها