یکشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۲۱:۵۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۹۵۵۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توضیح سازمان حمایت درباره قیمت مرغ

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که با توجه به شرایط مناسب بازار گوشت مرغ، هیچ‌گونه اعلام نیازی برای ورود سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به این موضوع نبوده است.

 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره خبر "افزایش قیمت مرغ در گروی تصمیم سازمان حمایت" توضیحاتی ارائه کرده است.

طبق اعلام سازمان حمایت، "براساس قانون انتزاع مصوب مجلس شورای اسلامی تمام امور مرتبط با تنظیم بازار و قیمت محصولات کشاورزی و دامی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است. بنابراین این سازمان در صورت تکلیف قانونی نسبت به محاسبه و اعلام قیمت برای اقلام کالایی اقدام می‌کند.

در سال جاری با توجه به وضعیت مناسب بازار، هیچ‌گونه اعلام نیازی برای ورود سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به این موضوع نبوده است.

همچنین علی‌رغم این‌که در کارگروه تنظیم بازار مستقر در وزارت جهاد کشاورزی برای گوشت مرغ در سال گذشته سقف قیمتی تعیین شده بود، به دلیل شرایط مناسب تولید، قیمت این کالا در بازار همواره پایین‌تر از قیمت‌های اعلام شده قبلی بوده است و تداوم تولید در ماه‌های اخیر حاکی از شرایط مناسب قیمتی این کالا در بازار است".

 

ایسنا

(یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴) ۲۱:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها