دوشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۹۴۰۳
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی امارت:

جهت معرفی محصولات جدید خود در نمایشگاه آی فود شرکت می کنیم

مهندس مجاور با بیان اینکه شرکت فرآورده های غذایی امارت در نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد (آی فود) حضور برجسته ای خواهد داشت، به اهداف حضور در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: آشنایی بی واسطه با مصرف کنندگان و آگاهی از نظرات ایشان، معرفی کالا به صادرکنندگان مستقر در مشهد و معرفی محصولات جدید از جمله اهداف حضور در آی فود است.

مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی امارت درباره برنامه های این شرکت برای استفاده و بهره وری حداکثری از حضور در این نمایشگاه گفت: ایجاد فضای اختصاصی برای ارزیابی سطح محصولات توسط مصرف کننده عام، دعوت از مشتریان خاص، استفاده از فضای تبلیغاتی در زمان برگزاری نمایشگاه و همچنین حضور فعال در نشست های تجاری با تجار داخلی و خارجی که توسط برگزارکننده نمایشگاه هماهنگ می شود، از جمله این برنامه هاست.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت مشهد، موقعیت گردشگری و نزدیکی به بازارهای خاص صادراتی شرق و شمال شرقی کشور، جایگاه ویژه ای برای آن قائل هستیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی امارت گفت: شرکت فرآورده های غذایی امارت، یک شرکت جوان، با انگیزه و با سرمایه مالی و  انسانی قوی تولیدکننده انواع چاشنی های غذایی است که گام به گام در حال طی کردن پله های موفقیت می باشد.

مهندس مجاور افزود: در وضعیت کنونی در حال گسترش بازارها، معرفی برند و افزایش تنوع سبد تولیدات هستیم و بین شرکت های جوان توانسته ایم برند خود را برجسته کنیم.

مدیرعامل شرکت فرآورده های غذایی امارت ادامه داد: این شرکت به بیش از 15 استان کشور  به طور منظم ارسال سفارشات دارد و درصدد ایجاد بازارهای صادراتی در کشورهای همسایه هستیم.

وی در پایان استراتژی این شرکت را ایجاد ارتباطات تجاری با رعایت منافع دو طرفه در دراز مدت عنوان کرد و گفت: انجام مداوم، منظم و با برنامه فعالیت های تبلیغی و ترویجی به ما در حفظ و توسعه دستاوردها کمک خواهد کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  مراجعه و یا با شماره های 9 - 05135099630 تماس بگیرند.
(دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴) ۱۵:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها