دوشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۰۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۹۳۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

متاسفانه شایعه‌پراکنی دامن صنف فراورده های گوشتی را هم گرفته است

سید محمد موسوی، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌ تعاونی فرآورده‌های گوشتی، بیان کرد: متاسفانه شایعه‌پراکنی دامن صنف ما را هم گرفته است و این اولین بار نیست که ما در معرض چنین دروغ‌پراکنی‌هایی قرار می‌گیریم. ولی در دفعات قبل از موضوع شکایت کرده و مرکز ایجاد شایعه شناسایی و برخورد لازم هم با آنها صورت گرفت.

مدتی است در میان مردم پیامکی دست به دست می‌شود با این محتوا که به تازگی، پلیس کامیونی کشف کرده که پر از لاشه گربه بوده و تحقیقات پلیش نشان داده که این گربه‌ها برای تهیه سوسیس و کالباس حمل می‌شدند. سوال اینجاست که چنین شایعاتی در زمینه فرآورده‌های گوشتی که هرچند وقت یکبار مطرح می‌شود، صحت دارد یا خیر؟

 

پیگیری  از حمید سمنانی، رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی در این زمینه نتیجه‌بخش نبود. چون وی با بیان اینکه وظیفه‌ای درباره پاسخگویی به رسانه‌ها ندارد و بی‌توجه به موضوع حق مردم در زمینه دانستن واقعیت درباره محصولات مصرفی خود، از ارایه توضیح در این زمینه امتناع کرد.

 

ولی در این زمینه، محمد موسوی، مدیر عامل اتحادیه شرکت‌ تعاونی فرآورده‌های گوشتی، به ارایه توضیحاتی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه کلیه مسائلی که در زمینه فرآورده‌های گوشتی مطرح می‌شود، شایعه است، اظهار کرد: متاسفانه برخی کاربران این شبکه‌های اجتماعی انواع شایعات را در زمینه‌های مختلف می‌سازند، یک روز درباره گوشت و مرغ دروغ‌ می‌سازند، روزی دیگر کسی را همسر کسی دیگر می‌کنند و بعد طلاقش می‌دهند و....

 

موسوی گفت: متاسفانه شایعه‌پراکنی دامن صنف ما را هم گرفته است و این اولین بار نیست که ما در معرض چنین دروغ‌پراکنی‌هایی قرار می‌گیریم. ولی در دفعات قبل از موضوع شکایت کرده و مرکز ایجاد شایعه شناسایی و برخورد لازم هم با آنها صورت گرفت.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی، همچنین گفت: بنا بر همین اقدامات ما مدتی بود که شایعه‌پراکنان از کار خود دست کشیده بودند ولی با دوباره مطرح شدن این قبیل مسائل ما بار دیگر شکایت می‌کنیم و پای این افراد را به دادگاه می‌کشانیم، اگر توانستند ادعای خود را ثابت کنند که طبعا با اصناف متخلف برخورد می‌شود ولی اگر نتوانند باید با آنها برخودهای لازم صورت گیرد.

 

او با بیان اینکه وضعیت فروش محصولات فرآورده‌های گوشتی تعریف چندانی ندارد، بیان کرد:‌ اکنون به دلیل پایین آمدن قدرت خرید و تقاضای مردم، تولیدکنندگان به میزان۴۰ درصد از توان تولید خود، فرآورد‌ه‌های گوشتی تولید می‌کنند. مثلا اگر تولیدکننده‌ای در سال گذشته توان تولید روزانه ۳۰ تن را داشته امروز این میزان به ۱۲تن رسیده است.

 

(دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴) ۰۰:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها