سه شنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۹۱۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

مرغ، کیلویی 6500 تومان

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش قیمت گوشت مرغ به کیلویی 6500 تومان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده 4250تومان است و به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و افزایش تقاضا شاهد افزایش قیمت دوباره آن باشیم.

مهدی یوسف خانی  اظهار کرد: قیمت هر کیلو گوشت مرغ در کشتارگاه 5900تومان، در مراکز پخش واحدهای صنفی 6000تومان و برای مصرف‌کنندگان 6500تومان است.

وی ادامه داد: معمولا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و با نزدیک شدن به عید فطر تقاضاها افزایش می‌یابد و امیدواریم قیمت مرغ تا 7000تومان که قیمت مصوب آن است افزایش یابد.

یوسف‌خانی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال برخلاف سال‌های قبل با کاهش تقاضا روبرو بودیم، تاکید کرد: برای جبران زیان مرغداران باید به صادرات مرغ اهمیت بیشتری داده شود و در حال حاضر 110 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که حدود 30 میلیون آن مازاد بر نیاز است که بهتر است صادر شود.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: علیرغم اینکه احتمال دارد بر اساس کاهش قیمت‌های صورت گرفته طی ماه‌های اخیر، برخی مرغداران تولید خود را کاهش دهند، با توجه به میزان جوجه‌ریزی و تولید جوجه یکروزه امسال با کمبود گوشت مرغ مواجه نخواهیم شد، چراکه تولید خطی این محصول همچنان ادامه دارد.

 

ایسنا

(سه شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۲:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها