دوشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۴ / ۰۱:۲۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۹۰۸۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
تقدیر خبرنگاران حوزه کشاورزی و صنعت غذا از حسین چمنی و سرکار خانم ناظریان

اهدای اولین تندیس "فرهنگ رسانه" جامعه خبری به مهندس حسین چمنی

به گزارش فودنا، طی مراسمی اولین تندیس "فرهنگ رسانه" از طرف جامعه خبرنگاران حوزه صنعت غذا و کشاورزی به آقای حسین چمنی اهدا گردید.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذای ایران، جامعه خبرنگاران حوزه صنعت غذا و کشاورزی، طی مراسمی صمیمانه از جناب آقای حسین چمنی به پاس آَشنایی با فرهنگ رسانه ای در تعامل نزدیک با خبرنگاران اقدام به اهدای اولین تندیس "فرهنگ رسانه" به همراه اهدای تقدیر نامه نمود.

متن تقدیرنامه اهدایی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای حسین چمنی

به پاس قدردانی از تعامل سازنده ، موثر و صادقانه اتان با جامعه خبری و خبرنگاری و همچنین پاسخگو بودن شما در موارد و مشکلات متعدد صنعت لبنیات از شما متشکریم.

حضور شما در این صنعت ضمن شفاف سازی خبری و سیاست گذاری های اصولی و منطقی، موجب فرهنگ سازی سلامت محور نیز بوده است، که به همین جهت از طرف خانواده خبرنگاران حوزه کشاورزی و صنعت غذا

اولین تندیس "فرهنگ رسانه"

 را به همراه این تقدیر نامه به شما تقدیم می نماییم.

خبرنگاران حوزه کشاورزی و صنعت غذا

21 تیر ماه 1394

حسین چمنی - طیبه ناظریان 11


حسین چمنی - طیبه ناظریان 10


حسین چمنی - طیبه ناظریان 7

در حاشیه این مراسم از سرکار خانم طیبه ناظریان نیز به سبب همراهی با اصحاب رسانه و انجام وظایف مرتبط رسانه ای با اهدای تقدیر نامه به شرح زیر تقدیر بعمل آمد.

 

بسمه تعالی

سرکار خانم طیبه ناظریان

به پاس قدردانی از فعالیت موثر  و همچنین ارتباط نزدیک و تاثیرگذار رسانه ای با جامعه خبری حوزه اقتصاد، صنعت غذا و کشاورزی از شما سپاسگذاریم.

حضور شما از طرف صنعت لبنیات در عرصه ارتباط خبری با نگاهی همراه بود که جامعه خبری و رسانه ای آن را احساس می کرد، فعالیت شما در انجام وظایف موثرتان انگیزه ای شد برای فعالیت بیشتر رسانه ها در راستای عرصه لبنیات و بخصوص فرهنگ سازی برای جامعه و نسل آینده که ان شالله این تاثیرات به همراه اجر الهی مستدام و پاینده خواهد ماند.

به همین سبب بر خود لازم دانستیم که از شما بسبب فعالیت شایسته اتان در این تعامل سازنده و ماندگار در عرصه روابط عمومی با محوریت رسانه تقدیر نماییم.

خبرنگاران حوزه کشاورزی و صنعت غذا

21 تیر ماه 1394

 

 حسین چمنی - طیبه ناظریان 8

در این مراسم از مرحومه مهرناز حجتی، که از درگذشتشان یک سال و  اندی گذشته نیز یاد شد، مرحومه حجتی در امر فرهنگ سازی صنعت لبنی فعالیت های شایانی را در مجموعه صنایع شیر ایران انجام داد که در تاریخ 5 تیر 1393 دیار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

(دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴) ۰۱:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها