یکشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۹۰۵۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

هیات های تجاری، بازدیدکنندگان نمایشگاه ifood 2015 هستند

هیات های تجاری و بازاریابی داخلی از شهرک های صنعتی در کنار بازدیدکنندگان خارجی از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی (ifood 2015 ) بازدید خواهند کرد.

به گزارش فودنا، ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد که از حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی برخوردار است، گام های های تاثیرگذاری جهت برگزاری باشکوه این نمایشگاه برداشته است.
حامد ایرانی مدیر برگزاری این نمایشگاه در این زمینه اظهارداشت: علاوه بر اینکه برنامه ریزی جهت حضور هیات های تجاری از افغانستان، عراق و تاجیکستان صورت گرفته است، به حضور هیات های تجاری داخلی نیز توجه شده است.
وی افزود: در این زمینه تاکنون هیات هایی از استان های بوشهر و مازندران دعوت این نمایشگاه و شرکت شهرک های استان را قبول نموده و برای حضور و بازدید از IFOOD 2015  اعلام آمادگی نموده اند. این در حالیست که شرکت شهرک های استان گلستان نیز علاوه بر حضور و بازدید از این نمایشگاه، اقدام به مشارکت در قالب پاویون تخصصی لبنیات نیز نموده است.
مدیر برگزاری بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی شرق کشور ادامه داد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته، پیش بینی می شود حداقل 6شرکت شهرک صنعتی دیگر نیز درقالب هیات تجاری در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.   
خاطرنشان می شود، پنجمین نمایشگاه نوشیدنی ها، صنایع و ماشین آلات وابسته و پنجمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات نیز همزمان با این نمایشگاه از 4 الی 7 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com   مراجعه و یا با ستاد برگزاری این نمایشگاه با شماره تلفن های 9 - 35099630 051 تماس بگیرند.

(یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها